"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Pacific sun 3 watts cree led lampe

Forum for nye som gamle produkter samt beskrivelser og anmeldelser her af.
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1797
Tilmeldt: ons 14. mar 2007 11:55
17
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af leifkrarup »

clasen skrev:
wondersurfer skrev:jeg skal ha dette akvarie http://www.aqua-medic.de/seawater/en/9/Gramma_/ hvilke lampe ville i købe af disse hos moby?
en enkelt Master 160 skal nok klare det helt fint
Absolut enig 1x160W er rigeligt.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af wondersurfer »

det nok så velkendte spil der er i vandet fra hqilys er det der også med de lamper leif karup???

tak til jer begge to
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af wondersurfer »

krarup undskyld
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af wondersurfer »

ahh har fundet en youtube video fra leif´s akvarie det er der det spil feeeeedt
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1797
Tilmeldt: ons 14. mar 2007 11:55
17
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af leifkrarup »

wondersurfer skrev:ahh har fundet en youtube video fra leif´s akvarie det er der det spil feeeeedt
Samme spil som med HQI.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Brugeravatar
jakobvillien
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1204
Tilmeldt: tors 24. feb 2005 20:53
19
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: København Ø

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af jakobvillien »

Er der nogen der ved om man sagtens kan bruge det tilhørende software med mac? Det er styret via bluetooth, ik?

Edit: jeg har fået svar fra Moby - det kan man ikke, og ergo er den lampe, indtil jeg finder en anden løsning, udelukket,
Brugeravatar
T.B.P.
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 101
Tilmeldt: søn 13. apr 2008 19:17
16
Postnummer: 4100 Ringsted
Saltvand siden?: 1983

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af T.B.P. »

jakobvillien skrev:Er der nogen der ved om man sagtens kan bruge det tilhørende software med mac? Det er styret via bluetooth, ik?

Edit: jeg har fået svar fra Moby - det kan man ikke, og ergo er den lampe, indtil jeg finder en anden løsning, udelukket,
Nåh, du ka' vel finde en billig laptop og bruge, du ska' vel ikke lege med lyset hele tiden.
Tony Petersen.
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1797
Tilmeldt: ons 14. mar 2007 11:55
17
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af leifkrarup »

T.B.P. skrev:
jakobvillien skrev:Er der nogen der ved om man sagtens kan bruge det tilhørende software med mac? Det er styret via bluetooth, ik?

Edit: jeg har fået svar fra Moby - det kan man ikke, og ergo er den lampe, indtil jeg finder en anden løsning, udelukket,
Nåh, du ka' vel finde en billig laptop og bruge, du ska' vel ikke lege med lyset hele tiden.
Eller låne!...når lampen først er indstillet har du ikke brug for at komme i kontakt med den før du igen vil ændre noget.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Brugeravatar
jakobvillien
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1204
Tilmeldt: tors 24. feb 2005 20:53
19
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: København Ø

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af jakobvillien »

Jo det er sandt. Jeg går lige i tænkeboks. Iøvrigt har Moby lige skrevet, at der kommer et mac program inden årsskifte.
Søren og Helena
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 140
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 17:04
15
Postnummer: 7100 Vejle

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Søren og Helena »

Hejsa,

Hvis man nu har en balje på disse mål og L 325L akvarie B100*H50*D65. hvilken LED vil i så vælge hvis det skulle være en Pacific Sun en 120W eller en 160W
Vil jo selvfølge gerne kunne holde SPS LPS.

Mvh Søren og Helena
Brugeravatar
moby
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 632
Tilmeldt: fre 3. nov 2006 13:35
17
Postnummer: 2600 Glostrup
Saltvand siden?: 2000
Geografisk sted: Glostrup

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af moby »

Hej Søren og Helena.

I kan bruge både 120w og 160 watt. Personligt ville jeg vælge 160 watt da det kunne være at i måske i fremtiden skal opgraderer til et højere akvarie eller lignede, samt kan man altid neddrosle styrken hvis den er for voldsom. I får brug for en master og en slave så skulle den være hjemme! :beer:
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1797
Tilmeldt: ons 14. mar 2007 11:55
17
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af leifkrarup »

Jeg har en næsten ny slave til salg da jeg ikke har brug for den efter at have fået mit kubeakvarium....160 W som kun behøver masteren.
Iøvrigt er 2 lamper perfekt til et 100 cm langt akvarium..
Senest rettet af leifkrarup søn 31. okt 2010 10:04, rettet i alt 1 gang.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
spdiving
Reactions:

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af spdiving »

Leif hvad er pisen på den slave du sælger ??

Steen
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1797
Tilmeldt: ons 14. mar 2007 11:55
17
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af leifkrarup »

1900 kr under nypris dvs. 4000 kr. den har kørt i ca. 2 mdr.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4571
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Nicki Henriksen »

Nice der kommer en version til Mac, og når de var igang kunne de da lige lave en Apps til iphone også hehe
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af wondersurfer »

nicki har du link med info om den version til mac ?
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4571
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Nicki Henriksen »

wondersurfer skrev:nicki har du link med info om den version til mac ?
Jeg læste bare denne :
jakobvillien skrev:Moby har lige skrevet, at der kommer et mac program inden årsskifte.
også tænkte jeg det ville være cool med en app også :wink: :K
Maack
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs 26. jan 2010 12:45
14
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2008

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Maack »

Skal lige spørge til disse Pacific Sun. Er der nogen som ved om man kan skifte de enkelte led selv, eller det er f.eks. pladevis det skal skiftes, eller skal hele lampen sendes retur for en evt udskiftning.
Hilsen

Henrik

650 l + 400 l sump
Pandora Hyperion S 3x145w + 4x54WT5 LED fra Pacific Sun
ATI PowerCone 250iS
GHL Profilux SA doseringsmaskine til Balling
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4571
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Nicki Henriksen »

Det jeg faktisk ikke engang selv klar over, her må forhandler, i mit tilfælde Moby lige spørges?
Seastars.dk
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn 17. maj 2009 18:43
15
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Seastars.dk »

Det er muligt at udskifte LED i Pacific Sun produkter, dog ikke enkeltvis. LED udskiftes pladevis (12 stk.). Det er derved også muligt at opgradere til nyere LED typer på de ældre Pacific Sun lamper.
Med Venlig Hilsen

Rasmus & René
http://www.seastars.dk
info@seastars.dk
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af peder »

Seastars.dk skrev:Det er muligt at udskifte LED i Pacific Sun produkter, dog ikke enkeltvis. LED udskiftes pladevis (12 stk.). Det er derved også muligt at opgradere til nyere LED typer på de ældre Pacific Sun lamper.
Hvordan gøres det??, de skriver at garantien ophæves hvis man åbner lampen!!, noget med en forsegling.
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 639
Tilmeldt: tors 3. jul 2008 23:14
15
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Knut-Arne Berg »

leifkrarup skrev:Jeg har 2 af disse lamper og kan varmt anbefale dem til dem som er villig til at åbne tegnebogen :G og jeg kan bekræfte at koralvæksten er kanon med dette lys.....jeg sammenligner her med mit tidligere ATI powermodule på 8x 39W.
Til Mobys billeder vil jeg dog sige at det er umuligt at fange den rigtige farve på et billede og ved lave kelvin indstillinger er farven virkelig pisgul og ikke til at holde ud at se på i virkeligheden. Man skal op på mindst 15000 K før lyset er acceptabelt.
Men fed, fed lampe.
Våger mig til å åpne opp denne tråden igjen, da jeg er i "tenkebokksen" på ett nytt lysoppsett på en balje, og føler det er noen tilg jig ikke haver klart å finde någen svar på i tråder jig haver lest om led(og det en någen tråder nu ja.. :rolleyes: )

Efter som jig haver registrert,så sliter de fleste led produsenter med å kunde give et "real blue look on the lightpicture",som de sier "over there" :)

Som Leif her nevner,så må en minsdt over 15000K, før fagen er akseptabel å se til,og de som liker lyset noget rundt det en får med en 400watt HQI Radium 2000K lampe,er det flere led produsenter som sliter med å få til,efter som jig haver lest flere steder nu. :rolleyes:

Og... Det nevnes de mindst klarer å matsje en 250Watt HQI lyskilde,kansje nær en 400 watter..
Er det NYE HQI lyskilder de sammenligner med alltid.?
En del hvet pærene taper sig over tid, så lett å manipulere frem ett ønskeligt resultat her,selv om jig IKKE SIER att produsentene gør det her da.. :rolleyes:

Ett andet vesentligt moment jig haver efterlyst med tanke på led,er hvor meget parverdier taper sig efter foreksempel 1.år--3.år...5.år... 8. år...?
Kan en fortsatt sammenligne parverdi på led lyset efter la oss si 6 års brug,med en frisk 400watts HQI lampekilde,og få like gode resultater som led produsentene liker å reklamere med? :rolleyes:

Holder led lyskildene K-verdiene over tid?... tenker på noen års drift her nu,og da mange lampeprodusenter haver problemer med å få til ett skikkeligt Høyt K verdi i lysbilde til og med på nye led lamper,så er jo det litt interisangt å vite op dette lysbildet i baljen også kan forventes å bli mer lysere gjennom led lyskildenes levetid på toppen.. :sneaky2:
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af peder »

Har lige fået monteret mine pacsun 160w og kan da sige at de giver væsentlig mere lys end 2x250w Hqi!!+ de spreder lyset bedre end mine Lumenarch, det havde jeg sku' ikke turde tro på!!, kører dem på 75% power og bruger nu 280w istedet for knap 6oow jrg brugte før!! sååådeeet ;-)
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 639
Tilmeldt: tors 3. jul 2008 23:14
15
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Knut-Arne Berg »

peder skrev:Har lige fået monteret mine pacsun 160w og kan da sige at de giver væsentlig mere lys end 2x250w Hqi!!+ de spreder lyset bedre end mine Lumenarch, det havde jeg sku' ikke turde tro på!!, kører dem på 75% power og bruger nu 280w istedet for knap 6oow jrg brugte før!! sååådeeet ;-)
Ok Peder,og godt å høre du er fornøyd.så langt :K .og da genstår bare svar på mine spørsmål her da :P

Ser du følger strømen og sammenligner med 250 watt HQI du også da,he-he.. :Peace: :)

Ett lite spørsmål til jeg kunne tenke mig å få besvart av jere med erfaring på led.. :GO

Hvor "tett" må en plassere disse små lampene over baljen for å blive sikker på att de overlapper skikkeligt(ikke synlige mørke felt/skygger).

Spør fordi jig er i tenkebokksen på ett led lysoppsett over ett SPS oppsett med flateindhold på 200*85cm,og haver 65cm fra topp til bunn av denne baljen.
Haver ønske om å kunne sette lyskrevendes koraller i dypere soner også for å utnytte "reefet" bedre,og ett andet alternativ jig haver sett på er 4*400watt lumen.brite large lamper med tilhørendes ballaster,og ønsker IKKE parverdier UNDER det jig kan forvente med disse 4 store hqi reflektorer og FRISKE HQI lampekilder :T

Kan tenke mig att med slike små ledlamper som disse pacifiks,så må jig stable de på tvers av baljen i rekke,og spørsmålet da er jo om jig må have 5 eller 6 stk.for å kunne give ett hjevnt og godt lys nedover i vannmassene mine i denne baljen.
Som Pedernørdvev sa en gang tidligere i en tråd,lysudbytte som en 250watts HQI er ikke någet alternativ her for mig.
Forventer kapasitet til en god og frisk 400 watter,og det over hele vandflaten.
Da liker både jig og mine kære Acropora sig best :GO :)
spdiving
Reactions:

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af spdiving »

Jeg har bestildt 3 stk 200Wat monduler som skal dække mit akvarie. 170Lx90Dx65H. De skal monteres ca 15-20 cm over vand standen for at dække hele baljen.
Moby regner med at jeg kommer til at køre dem på ca 60-70% i styrke.

Knut-Arne er du bange for at du ikke får lys nok ved 3 stk så køb 4 stk 200W monduler så skal du få meget mere lys end det du har nu også selv om du hæver lamperne for at de skal dække mere. :sneaky2:

Steen
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 639
Tilmeldt: tors 3. jul 2008 23:14
15
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Knut-Arne Berg »

spdiving skrev:Jeg har bestildt 3 stk 200Wat monduler som skal dække mit akvarie. 170Lx90Dx65H. De skal monteres ca 15-20 cm over vand standen for at dække hele baljen.
Moby regner med at jeg kommer til at køre dem på ca 60-70% i styrke.

Knut-Arne er du bange for at du ikke får lys nok ved 3 stk så køb 4 stk 200W monduler så skal du få meget mere lys end det du har nu også selv om du hæver lamperne for at de skal dække mere. :sneaky2:

Steen
Ok,spindiving :P
Jig synes bare prisdifferansen på 4 stk. nye Lumen-Bright large reflektorer med 4 stk.400w.ballaster og køler opp til ett led oppsett som kan give samme gode lys over denne balje er betydeligt meget penge å legge på bordet i en engang.
Og siden jeg ikke har noen erfaring med led generelt utover ett par av slike leketøys weipro led lamper på 29 watt som en kan købe på fish-street,så måtte jig få belyset om prisforskelden på disse to alternativene gav rettferdighet.

Haver mailet litt med en anden her inde på saltvandsforum også,som jig regner som rimeligt objektiv og som haver erfaring nok til å give mig gode råd på vejen med dette vanskelige valg, uden å trekke frem hans navn,uden att han ønsker det selv :happy:

Haver prøvet å ringe Moby,men fikk ikke kontakt med han på telefon(någen som hvet om han haver hustelefon,eller haver han bare mobil?)
Nåja.sendte han en henvendelse på /kontakt/hjemmesiden hans,så får vi se..
Venter på diverse tilbud fra ett par andre aktører også i øyeblikket på både HQI og Led,så får vi se.. :rolleyes:

Haver ikke mulighet til noe storkøb før ud i Mars,anyway,uden å robbe en bank på vejen,da en oppgradering av lyset mitt,og spesielt med ett led alternativ,vil mer end tømme akvariebudskjettet mitt i lang-lang tid fremover er jig bange for,så her må jig for en gang skyld tenke litt før jeg bestemmer mig for hva jig vil handle ind. :Peace: :GO
Haver jo litt tid til å studere pristilbud og ydelser,og ikke minst sette opp plusser og minuser med de forskellige tilbud enda frem til ud i Mars.
Var overbeviset att 2*10stk a 39watt rør i T-5 lamper+ 3 stk avlange 3*250watt HQI var nok her over baljen,men det blev det ikke,så må gøre det riktig nu denne gangen for en gangs skyld. :smartass: :wink:
Brugeravatar
TimW
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 930
Tilmeldt: man 23. jul 2007 01:29
16
Postnummer: 4690 Haslev
Saltvand siden?: 2007

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af TimW »

vis noge sku ha lyst så vil jeg godt vise mit hjemme byg frem er selv meget overrasket over styrken og over at smide almendelig blå sammen med royal blue som nogle af led prodocenterne er begyndt at bruge for har selv prøvet at køre med kun royal blue hvor der manglede at frem hæve div farver meget koldt agtigt farve men med de blå i har det hjulpet gevaldigt ville ikke ha undværet dem selv mit står i ca 7000kr og er styret over ghl computeren med dim og det hele ved 45 %står mine bundkoraller som med mit tidliger 2*250hqi og og mit akvarie er 160*60*60 og de vil helt klart sagten ku ta et 180 i længden og også breder samt dybere
gonad
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 202
Tilmeldt: lør 29. nov 2008 14:12
15
Postnummer: 7140 Stouby
Saltvand siden?: 2009

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af gonad »

TimW: Du må da meget gerne vise dit DIY frem! Jeg er i hvert fald interesseret :)
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af StarF »

Min 200w Lampe dækker mit akvarie som er 75x70x55 lampen står pt på 65% korallerne er MEGET glade og den dækker faktisk akvariet ganske fint med lys. enting man lige skal huske er at for øjet virker lyset mere "mørkt" men for korallerne er det langt mere intenst.

Kan godt li man får total lys kontrol med i prisen, sol op og nedgang, samt måne faser.. (mangler stadig at lege med par tabel), men der er gode muligheder for at lege med lyset!
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 639
Tilmeldt: tors 3. jul 2008 23:14
15
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Re: Pacific sun 3 watts cree led lampe

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Ok. haver fått litt input fra han jig haver pb,et en del med nede i dk også,og som haver god erfaring med led,og kommer til å gå for å montere led lampene på tvers av baljen,så jig når godt ud fra front til rygg på baljen(haver nogen Acropora som sitter på bakveggen,som ikke må glemmes :GO
Bliver efter all sansynlighed en biltur ned på fladlandet i løpet av Mars mnd.for å hente nyt lys til baljen min. :wink:
Alltid fint med en dansketur,og får jig tid kan jig jo tage en prat med ett par akvarister jig kender der nede i sør i samme ærend :happy:
Genstår vel egentligt å få lit tilbakemelding fra selgere der nede nu,så jig hved hva jig kan forholde mig til prismessigt på en pakke,og så bestilling selvsagt :)

Någet diy prosjekt ligger nok ikke for mig nei er jig bange for,da jig ikke en gang klarer å betjene min Aquatronica her med min tekniske IQ :oops: ,og her må ting blive veldigt enkelt(håber ved gud jig ikke må til med labtopper etc.for å stille ind disse lampene her da,og att de er enkel å have med å gjøre.
(Er nok en typisk "plug and play" type akvarist,når sant skal siges.. :rolleyes: :T)
Besvar

Tilbage til "Produktgennemgang"