"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Lille Saltvandsakvarie ?

Forum for snak om Nano Reefs og alt hvad dertil hører.
Besvar
nikl0647
Reactions:

Lille Saltvandsakvarie ?

Indlæg af nikl0647 »

Hej allesammen !

Jeg har længe gået og kigget på saltvandsakvarier og er langt om længe blevet enig med migselv om at jeg må prøve kræfter med det ! Jeg har læst nogle artikler herinde og andre steder (i bøger og på nettet), og leder nu efter et komplet saltvandsakvarie . Jeg ville meget gerne have fat i et lille (og det må gerne være ca. imellem 10-70 l. + - op til 50 l. dog vil jeg gerne høre om andre størrelser) saltvandsakvarie af 2 årsager:

1. Må ikke være for dyrt, hverken til start eller i drift da jeg er studerende og derfor ikke har en fast indkomst.

2. Jeg vil gerne være lidt mere bekendt/øvet med saltvandshobbyen før jeg kaster mig ud i noget større !

Håber der er nogle der kan hjælpe,

Mvh Niklas
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Indlæg af Lord Mike »

Hej Miklas og velkommen.

Hvis du kigger i forummet, der er et emne som omhandler små akvarier som også kaldes for Nano, Jeg er sikker på at du der vil kunne få en masse oplysninger omkring hvad det kræves og koster at holde et lille saltvandsakvarie.

Held og lykke
nikl0647
Reactions:

Indlæg af nikl0647 »

tak for oplysningen :) der var jeg vist lidt for hurtig hehe ;)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Hejsa og velkommen til ;)

Jeg har flyttet dit emne over i den rette katagori, læs lidt på sagerne i diverse tråde og vend så gerne tilbage med mere specifikke spørgsmål når du har gransket emnet lidt !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "Nano Reefs"