"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Forhandler opslag

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Låst
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Forhandler opslag

Indlæg af Brian »

Hejsa alle

Det bliver frem over således at det bliver ganske frivilligt om man benytter de normale handels foraer eller man ønsker en forhandler profil.

Forhandler profilen er tiltænkt dem som ser sig selv som forhandler og ønsker at drage nytte af sidens muligheder for at profilere sig mere end resten.

Der er derfor nu oprettet 2 nye grupper :

Forhandler - Gruppe man skal være medlem af for at få adgang til at skrive i Tilbud fra forhandlere hvor ens indlæg ikke drukner så hurtigt i nye poster og hvor alle kan gå ind og samlet se hvem der har nye vare på hylderne mm. Man får desuden en ny rang, en farve der gør at ens indlæg spottes i oversigten, de 3 nyeste indlæg på portalen mm.
Gruppen søger man optagelse i, hvilket som for alle andre grupper sker under Brugerkontrolpanel og fanen Brugergrupper.

Sponsor - Gruppe for alle dem vi alle bør støtte, dem som poster penge i server udgifter mm og har bannere på siderne. De har naturligvis samme vilkår som ovenstående, ny rang og farve, og generelt bare en profil der gør at man bliver set - som fortjent. Denne gruppe er dog lukket og er en admin sørger for optagelse af, i forbindelse med banner aftaler.

Så skulle der være frit valg på alle hylder, et bedre system for os der administere det hele og en fortsat åben linie hvor der er plads til alle.
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Forhandler opslag

Indlæg af Brian »

Kan lige tilføje at der påbegyndes en overførelse af de nuværende kendte Forhandlere samt sponsorer.

Jeg tager kun dem som jeg er sikker på ønsker adgang til at profilere sig, resten bedes søge om optagelse i gruppen.

Skulle man møde problemer med sin profil er det blot at sende mig en PB.
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Forhandler opslag

Indlæg af Brian »

I forbindelse med brugen af grupper som samling af brugere, har jeg idag også flyttet alle Forum Support brugere over i en samlet gruppe for at lette administrations arbejdet.

Skulle nogen opleve problemer med dette ved i hvem i skal spamme ned :)
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Låst

Tilbage til "Forum generelt"