Her er lidt billeder at Tivoli´s saltakv..... Flot bygningsværk , men der ser meget kunstigt ud med koralerne
Men der er sku mange fisk
Men i kan jo selv bedømmedet....
Foork det ser kunstigt ud, virkelig en skam, og er der virkelig så lidt lys på ? For det virker da noget dunkult. Men flot nok alligevel, var ikk hvad man lige forventede.
Men jo det ser ret kunstigt ud - men hold da op det er også stort
Og så er det jo i Tivolis koncert sal og ikke i Danmarks akvarie
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Ja, det er noget mørkt det akvarie. Jeg blev selv en lille smule skuffet over det, da jeg så det, måske mest fordi de 2.500 koraller, som de skriver de har, nok mest er gjort i plastik. Men mon ikke det er næsten umuligt at holde koraller i et så stort akvarie, uden at bruge 1000-vis af kr. på belysningen?!?
De bruger da måden til at undgå at korallerne overvokses med alger, ingen lys!! Og mon ikke de sidder fast på nogle pinde så de kan tages op og skures rene.
Tak for billederne, så slap jeg for at bruge 100 kr for at se det!
Plasic fantastic!!
Nu er det meste i Tivoli jo rent "fake" og det er deres "koraller" også.
Har været inde og se baljen. Mørk og kedeligt. Det eneste positive er at foruden er imponerende pænt udført.
Mvh. Severin
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
Det ser lidt kedeligt ud ikke mindst korallerne, de kunne da have købt dem i forskellige former også og ikke kun forskellige farver
Det er som der var en der var inde på jo Tivoli og ikke et naturistisk (hvis der findes sådan et ord) museum som f.eks DK´s akvarie!
Jeg skal da ind og se det alligevel, selvom det ikke lige var hvad man kunne håbe på!
Gode billeder elles BRian&Rikke