"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Hals Oceanariet 2014

Forum for Akvarier 801+ Liter
Brugeravatar
Raavig
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 370
Tilmeldt: fre 17. jul 2009 23:53
14
Postnummer: 4690 Haslev
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Raavig »

Uh, det ser godt ud.
Har i overvejet (selvom det måske er synd) at skære bunden af et par af søjlerne og så lime dem på to andre, så i får en bred men også høj sætning med luft imellem.

- ang JJ, så laver han stadig :) var i kontakt med ham sidste måned :)


Mvh. Christian Raavig
________________
Skimz IBOX nano, 8-7-2014
Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Raavig skrev:Uh, det ser godt ud.
Har i overvejet (selvom det måske er synd) at skære bunden af et par af søjlerne og så lime dem på to andre, så i får en bred men også høj sætning med luft imellem.

- ang JJ, så laver han stadig :) var i kontakt med ham sidste måned :)
God ide, men ja det er synd :) Som sagt ved jeg ikke helt hvad vi skal, så vi må se hvad stensætningen ender med :)


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2915
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Gino »

Carsten skrev:
Gino skrev:Hej

Jeg er jo slet ikke misundelig!!!!!!!!!!!!

Der er så mange muligheder i den balje der;-)

De søjler der er det ikke fra Jens Jørgen, han laver dem stadigvæk kan jeg se på hans side;-)

Bliver spændene at følge det store projekt der og som kenneth spørger hvad har i tænkt jer med baggrunden?

MVH
Var han ikke flyttet til Tyskland?
Hej Carsten.

Mener han er flyttet til Fyn men er ikke sikker:-)

Mvh


Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
kenneth olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1328
Tilmeldt: ons 25. aug 2004 11:02
19
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: KBH V

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af kenneth olsen »

Hejsa Toni - aquascaping på sådan et stort projekt ku jeg forstille mig er monster svært. Selv for et lille akvarie kan det være en udfordring. Jeg vil forslå at surfe nettet tyndt for inspirations billeder af forskellige opsætninger. Print dem ud, sortere dem, tegn på dem, klip i dem, hightlight det spændende eller det ser tiltaler jer etc. På den måde får man et rigtig godt overblik over hvordan slutresultatet kan se ud... Eller hvad man har for forestilling. Det er en KÆMPE hjælp når man først går igang. Bare et lille forslag.... :-)


KORALREV PÅ ISTEDGADE
viewtopic.php?f=94&t=53436
Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

kenneth olsen skrev:Hejsa Toni - aquascaping på sådan et stort projekt ku jeg forstille mig er monster svært. Selv for et lille akvarie kan det være en udfordring. Jeg vil forslå at surfe nettet tyndt for inspirations billeder af forskellige opsætninger. Print dem ud, sortere dem, tegn på dem, klip i dem, hightlight det spændende eller det ser tiltaler jer etc. På den måde får man et rigtig godt overblik over hvordan slutresultatet kan se ud... Eller hvad man har for forestilling. Det er en KÆMPE hjælp når man først går igang. Bare et lille forslag.... :-)
Tak Kenneth :)

Har allerede brugt timevis inde på denne; http://reefcentral.com/forums/showthread.php?t=1747132" onclick="window.open(this.href);return false; når jeg egenltig ha burde sovet om natten :wink: Er du vimmer der er nogle tanke der ser sindsyge ud :GO Pieter van Suijlekom balje i holland er meget fristende udgangspunkt, specielt fordi den har den længde som den har. Men vi har en ide på hvordan det skal se ud, men det kan selvfølgelig nå at ændre sig meget. Lyset har også rigtig meget at sige, men tror efter meget undersøgelser at vi ender op med Orpheks Atlantik V2 og så burde sps'erne trives hele vejen rundt. :beer: Skal nok lave en ordentlig opsummering snart med teknik, tanker og opbygning. Det er bare med at have tid (og penge) til det hele :GO :GO


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
kenneth olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1328
Tilmeldt: ons 25. aug 2004 11:02
19
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: KBH V

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af kenneth olsen »

Uh ja... Det hollandske akvarie er FANTASTISK og lækker aquascaping... Ville ikke være et dårlig udgangspunkt :-) men fedt at I allerede har gang i en masse tanker... Glæder mig til at se udviklingen :-)


KORALREV PÅ ISTEDGADE
viewtopic.php?f=94&t=53436
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6258
Tilmeldt: ons 21. apr 2010 18:09
13
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Bingocaller »

Orpheks Atlantik V2 = den fedeste lampe ever! Hvor mange skal i bruge?


Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Bingocaller skrev:Orpheks Atlantik V2 = den fedeste lampe ever! Hvor mange skal i bruge?
8 stk ifølge Orphek selv. Sindsygt god customer service over there, må man sige. Fik svar på 3 timer til trods for tidsforskel og de ser gerne at vi sender over plantegninger over byggeriet for at kunne rådgive 110 % rigtig i forhold til stensætning, koralpacering så vi får den bedste oplevelse og vækstvilkår i baljen. Så det gør vi jo da helt klart når de er færdige. :beer:

Og det er jo tankevækkende at vi skulle bruge 16 mitras for at dække det hele og de ville ikke kunne levere PAR nok på bunden selv om de var så mange og koster næsten det dobbelte :smart:
kenneth olsen skrev:Uh ja... Det hollandske akvarie er FANTASTISK og lækker aquascaping... Ville ikke være et dårlig udgangspunkt :-) men fedt at I allerede har gang i en masse tanker... Glæder mig til at se udviklingen :-)
Det gør vi også, synes det går for langsomt, men det må tage den tid det tager :)


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Ved godt man ikke skal spørge, men hvad får du betale for en sådanne bandit >>Orpheks Atlantik V2<< og bliver det billigere om du køber 9 :)


Brugeravatar
AndersBoerglum
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2268
Tilmeldt: søn 13. feb 2011 19:43
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Hjørring-Nordjylland

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af AndersBoerglum »

De Orphek ser rigtigt lækre ud!


Mvh:
Anders Børglum Christensen.
Thue
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1560
Tilmeldt: man 22. okt 2007 19:06
16
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: middelfart

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Thue »

toni skrev:
Bingocaller skrev:Orpheks Atlantik V2 = den fedeste lampe ever! Hvor mange skal i bruge?
8 stk ifølge Orphek selv. Sindsygt god customer service over there, må man sige. Fik svar på 3 timer til trods for tidsforskel og de ser gerne at vi sender over plantegninger over byggeriet for at kunne rådgive 110 % rigtig i forhold til stensætning, koralpacering så vi får den bedste oplevelse og vækstvilkår i baljen. Så det gør vi jo da helt klart når de er færdige. :beer:

Og det er jo tankevækkende at vi skulle bruge 16 mitras for at dække det hele og de ville ikke kunne levere PAR nok på bunden selv om de var så mange og koster næsten det dobbelte :smart:
kenneth olsen skrev:Uh ja... Det hollandske akvarie er FANTASTISK og lækker aquascaping... Ville ikke være et dårlig udgangspunkt :-) men fedt at I allerede har gang i en masse tanker... Glæder mig til at se udviklingen :-)
Det gør vi også, synes det går for langsomt, men det må tage den tid det tager :)

Øvv Har længe siddet og savlet over deres led lamper, de er helt klart for fede, det bliver spændende og se når de kommer op og køre :GO


Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6258
Tilmeldt: ons 21. apr 2010 18:09
13
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Bingocaller »

Var det ikke selje der skiftede fra T5 til denne lampe? Den er bare så sprød! Så vidt jeg ved er der ikke nogen af dem herhjemme endnu


Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3592
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af nielsk »

http://www.orphek-germany.de/b2c/index. ... tik-detail" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja det er en super fed lampe!! Men 8K er da også en pris. Men den kan selvfølgeligt oplyse en del


SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Jeg fandt ikke prisen, men 1039€ er bestemt ikke dyrt, som DYI koster 36 LED mig ca 300€ i materialer og forsendelse. Dertil kommer at mine lamper ikke må ses (de er rigtig grimme) og jeg har ingen styrning på.
Så alt i alt er jeg imponeret over prisen, og at man kan få den specialdesignet, eneste argument jeg havde tilbage for DIY...

Eneste der bekymre mig er at den er med passiv kølning, mine DIY bliver meget varme om de ikke køles aktivt.


Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Nu skal vi ikke blive for excited, de er jo ikke bestilt i nu :wink:

Og vi køber fra US ikke Tyskland når vi kommer så langt. Så håber at det hjælper lidt på prisen. Husk vi har GHL Mitras i forvejen på nuværende tank. De koster vejledene 7.499,00 pr stk og ifølge GHL selv skal der bruges 16 stk over det ny. I kan selv lave regnestykket. :HA

Og de kan ikke levere det PAR i den dybde vi kommer til at have. Så Orphek er bestemt den stærkeste lampe på markedet og billigste i forhold til ydeevnen... Men nu må vi se hvad det ender med :) Håber prisen ligger op ad den amerikanske vejledene som er 900 $ når tiden kommer :pray:


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Carsten »

toni skrev:Nu skal vi ikke blive for excited, de er jo ikke bestilt i nu :wink:

Og vi køber fra US ikke Tyskland når vi kommer så langt. Så håber at det hjælper lidt på prisen. Husk vi har GHL Mitras i forvejen på nuværende tank. De koster vejledene 7.499,00 pr stk og ifølge GHL selv skal der bruges 16 stk over det ny. I kan selv lave regnestykket. :HA

Og de kan ikke levere det PAR i den dybde vi kommer til at have. Så Orphek er bestemt den stærkeste lampe på markedet og billigste i forhold til ydeevnen... Men nu må vi se hvad det ender med :) Håber prisen ligger op ad den amerikanske vejledene som er 900 $ når tiden kommer :pray:
Jeg sad lige og kiggede på priserne USA contra EU
Lampen koster US$ 900 svarende til 4870,-.
Vægten kender vi ikke, men jeg har sammenlignet med en Maxspekt, hvad den koster at få hjem fra usa, den koster lige over 200 kroner.
Så er vi oppe på 5070,- dertil kommer så moms af lampen og transporten, så lander vi på ca 6350 kroner
Så besparelsen er der men ikke så stor som I måske forventede. Muligvis kan I da presse prisen noget, hvis I køber 5-6-7-8 stk.


Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Carsten skrev:
toni skrev:Nu skal vi ikke blive for excited, de er jo ikke bestilt i nu :wink:

Og vi køber fra US ikke Tyskland når vi kommer så langt. Så håber at det hjælper lidt på prisen. Husk vi har GHL Mitras i forvejen på nuværende tank. De koster vejledene 7.499,00 pr stk og ifølge GHL selv skal der bruges 16 stk over det ny. I kan selv lave regnestykket. :HA

Og de kan ikke levere det PAR i den dybde vi kommer til at have. Så Orphek er bestemt den stærkeste lampe på markedet og billigste i forhold til ydeevnen... Men nu må vi se hvad det ender med :) Håber prisen ligger op ad den amerikanske vejledene som er 900 $ når tiden kommer :pray:
Jeg sad lige og kiggede på priserne USA contra EU
Lampen koster US$ 900 svarende til 4870,-.
Vægten kender vi ikke, men jeg har sammenlignet med en Maxspekt, hvad den koster at få hjem fra usa, den koster lige over 200 kroner.
Så er vi oppe på 5070,- dertil kommer så moms af lampen og transporten, så lander vi på ca 6350 kroner
Så besparelsen er der men ikke så stor som I måske forventede. Muligvis kan I da presse prisen noget, hvis I køber 5-6-7-8 stk.
Ja der er mange ting i betragtningen, så vi må se hvad de siger over there først :wink:


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2061
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Kolding

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af nbd »

Jeg undrer mig lidt over regnestykket ;-) Ifølge hjemmesiden har den nyeste version 78 led og bruger 180-186 Watt. Det er under 2,5 Watt pr led. Performer denne lampe virkelig bedre end andre gængse mærker?


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

78 LED på max. giver enormt meget varme, og forkorter levetiden på LED. Det er nok grunden til at de bare kører på ca 80% af max. Med så mange og tætsiddende LED kan man lettere bruge lenser på 5-15 grader og så giver de enormt meget lys. Har selv exeprimenteret med 10 graders lense men jeg fik på 60 cm en tydelig hvid cirkel på sandet :)


Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2061
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Kolding

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af nbd »

Men hvorfor så ikke køre med 62 led på fuldt blus? Det giver samme effekt...


Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Det er power LED på Orphek's som giver mere end eksempelvis Mitras som vi kører i dag. Dermed kan de give særdeleshøj PAR. Lumen og NM med meget effektivt strømforbrug.

Du kan læse mere om test kontra andre mærker her:

http://orphek.com/atlantik-v2-1/" onclick="window.open(this.href);return false; :)


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1760
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Jeg vil ha en sådanne... eller 4
Elsker mit DÍY men kommer aldrig at overskue at få på dimmers.


nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3592
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af nielsk »

Jeg kan informere om at mine "gamle" pacific sun på 200 watt leverer 200 Par under vandsøjle på 68 cm netto ved mine egne målinger - og dermed bedre end en Orpheks - nok også derfor de ikke er testet mod pacific sun.
Men klart nogle fede lamper.
Men prismæssigt kan Pacifics nye lamper nok også være med i kampen


SPS : Stability provides succes
Nicklossi
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1275
Tilmeldt: ons 8. jan 2014 22:13
10
Postnummer: 5900 Rudkøbing
Saltvand siden?: 2014

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Nicklossi »

Kommer der snart en ååååpdajt? :P


Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Tja. . Lige nu sker der ikke så meget spændende. Venter på påskeferie så vi kan begynde på at rense glasset for fugerester.. og det er ikke så lidt da.. :BA når det er gjort kan vi endelig komme i gang og få limet det sammen :beer:

Så det tager tid men skal nok blive godt :GO


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Chrissy62 »

Jamen, så kan jeg se, at vi må på en Jyllands turné her til sommer, og den skal gå helt op til Skagen. Så kan vi nyde alle de flotte forlystelser deroppe.

Ørnereservatet
Nordsøen Ocenariet
Hals Oceanariet 2014 til Hals Sealife rescue and retirement reef 2014

Det bliver awesome :)

Stort tillykke med projektet. :GO


Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Chrissy62 skrev:Jamen, så kan jeg se, at vi må på en Jyllands turné her til sommer, og den skal gå helt op til Skagen. Så kan vi nyde alle de flotte forlystelser deroppe.

Ørnereservatet
Nordsøen Ocenariet
Hals Oceanariet 2014 til Hals Sealife rescue and retirement reef 2014

Det bliver awesome :)

Stort tillykke med projektet. :GO
Tak skal I have og i skal være mere end velkommen til at kigge forbi til sommer :beer:


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Chrissy62 »

Tak for invitationen :)


Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Nicklossi
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1275
Tilmeldt: ons 8. jan 2014 22:13
10
Postnummer: 5900 Rudkøbing
Saltvand siden?: 2014

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af Nicklossi »

Var i ikke begyndt at lave aquascaping på gulvet? :-)


Brugeravatar
toni
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 975
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 13:53
11
Postnummer: 9370 Hals
Saltvand siden?: 2010

Re: Hals Oceanariet 2014

Indlæg af toni »

Så er der aqua skapet og påskehygget :)

Hvad synes i om opsætningen?
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Lukket 2 år og 3 måneder : Toni's 840 l: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=59694" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Besvar

Tilbage til "Akvarier 801+ Liter"