Fin tilpasning af reaktoren
Glæder mig til at se hvad du får hjem

Ok point takenMusiker skrev:Hvis dit 2000+ liters system skal påvirkes af saltsyre.. skal du vist hælde en liter eller mere i
Tak MichaelMiksBiks skrev:Har selv lige opdaget min første "skod rose" i sumpen, hvordan reagerede din ph på saltsyren??
Fin tilpasning af reaktoren
Glæder mig til at se hvad du får hjem
Hej Ulrik.Ulrik l skrev:hej william det er da for fedt det flow har du fået koraller fra joachim
hilsen ulrik
christiantt skrev:Er det vand ikke snart klaret op?!
Jeg skal nok sørge for at der er masser af plads på kameraet til billederWilliam Jr skrev:- Jeg kan ikke fremvise billeder med dette kamera, som du kan med dit... Så måske vi ændrer på det når du kigger op![]()
- Superchristiantt skrev:Jeg skal nok sørge for at der er masser af plads på kameraet til billederWilliam Jr skrev:- Jeg kan ikke fremvise billeder med dette kamera, som du kan med dit... Så måske vi ændrer på det når du kigger op![]()
![]()
Hej Peder.peder skrev:Hej Flemming, meget fin placering af solkorallen!! + de andre.
Tak Michael.MiksBiks skrev:ser sku godt ud flemmingnice job!
Hej PeterPeters1 skrev:Tillykke med de nye korallerDet ser sku rigtig godt ud
kan også rigtig godt lide din aquascaping... Det får virkelig baljen til at ligne et kæmpe ocean
exzos skrev:Det med mekanikeren fattede jeg ikke helt, hvad har du fået lavet?
- Den sidder hvor den skal...exzos skrev:Har du fået skruet skulderen sammen ?
Nolan skrev:Har du bestilt noget fra rygegrej, Flemming ?
Du virker sgu en smule ude af vinkel i dag
/Kim
Hmmm ?peder skrev:Hemmmm syn's da' egentlig Flemming er rimelig klar!! jeg forstod ham da' første gang!!er ikke sikker på at det er Flemming der er problemet
Jeg har nu sjældent sagt fra, om nogensinde... Og heldigt for mig har jeg fundet et sted for "skæve" eksistenser...!Nolan skrev:Hmmm ?peder skrev:Hemmmm syn's da' egentlig Flemming er rimelig klar!! jeg forstod ham da' første gang!!er ikke sikker på at det er Flemming der er problemet
Det var nu ment som en venskabelig joke.... Jeg kender Flemming privat, så du behøver sådan set ikke tage ham i forsvar - han plejer nok selv at kunne melde til eller fra.
![]()
/Kim