Peters1 skrev:For pokker en baljeJeg gentager nok mig selv igen igen, men det ser bare rigtig godt ud.. Lækre koraller og gode billeder
mick skrev:Puha. Der er svært ikke at være en lille smule misundelig![]()
![]()
![]()
Tak for de pæne ordchristiantt skrev:Ja, det bliver pænere og pænere for hver gang der kommer nye billeder. Også selv om at man ikke skulle tro at det var muligt
Og rigtig flot akvarierum. Ikke så meget rod, og godt styr på tingene.
Ja, jeg vil lige frem kalde dem for søde, hvis man da kan kalde en fisk for sødHougaard skrev:Så dem godt, det var en sjovt størrelse !
Hmmm.. især når man tænker på hvad slutresultatet erLord Mike skrev:Ja, jeg vil lige frem kalde dem for søde, hvis man da kan kalde en fisk for sødHougaard skrev:Så dem godt, det var en sjovt størrelse !
Ja en lille net ting på 70 cm. men mon ikke den er røget en tur på panden inden da.Hougaard skrev:Hmmm.. især når man tænker på hvad slutresultatet erLord Mike skrev:Ja, jeg vil lige frem kalde dem for søde, hvis man da kan kalde en fisk for sødHougaard skrev:Så dem godt, det var en sjovt størrelse !
Så må jeg sgu udvide på det tidspunkt.....Carsten skrev:Ja en lille net ting på 70 cm. men mon ikke den er røget en tur på panden inden da.Hougaard skrev:Hmmm.. især når man tænker på hvad slutresultatet erLord Mike skrev:Ja, jeg vil lige frem kalde dem for søde, hvis man da kan kalde en fisk for sødHougaard skrev:Så dem godt, det var en sjovt størrelse !
Kalk-alger.Olsen skrev:Hvad er alt det vin røde noget på de levende sten, som kan ses på billederne herover?
Ja det var den der bliv købt forleden hos ThomasHougaard skrev:
Er det den nye?
Peters1 skrev:Som altid en fornøjelse at se billeder fra din hånd afDet ser bare så lækkert sundt ud det akvarium..
Godt nytår til dig også
Mange mange takHelena skrev:Man bliver altså så glad når der kommer billeder fra dig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hvis du tænker på min fornyelig indkøbte Spotted Sweetlips, så bliv den efter 1 uge nakket af min Pseudochromis porphyreus (den satans hidsigprobCaminero skrev:Hvordan går det med din nye beboer?
Købte selv en for nogen tid siden, men den stod desværre hurtigt af...
Hvor har du iøvrigt købt den?
Cirkulation er vel næsten lige gyldigt, 2 x 6025 eller 2 x Merea 2400.Lord Mike skrev:Så nu går jeg og tænker lidt over hvilken cirkulation der skal være i akvariet, udover cirkulationen går tankerne også om jeg skal sætte det til min nuværede sump eller om det nye akvarie skal have sit eget setup med sump og skummer.
Ja, det bliver ikke den store fiske bestand, da jeg regner med at der skal gå 4-5 forskellige dvægkejsere, søtjerner, søpindsvin og ville endelig gerne have nogle af de meget farverige nøgensnegle. Problemet er at mange af de snegle jeg gerne vil have udgiver gift hvis/når de dør, og den risiko ved jeg ikke om jeg vil løbe.Hougaard skrev:Cirkulation er vel næsten lige gyldigt, 2 x 6025 eller 2 x Merea 2400.Lord Mike skrev:Så nu går jeg og tænker lidt over hvilken cirkulation der skal være i akvariet, udover cirkulationen går tankerne også om jeg skal sætte det til min nuværede sump eller om det nye akvarie skal have sit eget setup med sump og skummer.
Jeg ville helt klart sætte det på hovedsystemet, så slipper du for en masse dobbelt arbejde og dobbelt udstyr, og så mange kejsere kan der alligevel ikke være i 330 liter - din skummer er jo rigeligt overdimensioneret i forvejen - og mere vand i systemet gør det jo kun mere stabilt !
Den virker større end den faktisk er, da jeg har delt den i 4 stykker og placeret dem med ca. 5cm imellem dem hver....Brian skrev:Din fox koral er nice - glæder mig til min har den størrelse !!!
Ja jakob, jeg kunne godt se at hun var lidt skræmt men som vi også snakkede om så behøver det ikke at være så omfattende med udstyr da det uden problemer godt kan laves med mindre teknik og stadig få super gode resultater ud af dettejakobvillien skrev:Fint akvarie, og fedt at se det live. Min kæreste var måske lidt skræmt af hvor omfattende et projekt det er at holde så flot et akvarie, men jeg skal nok få hende overtalt!