Jeg har aldrig haft magen til en lorte dag.
først started jeg med at skulle til at fylde vand i, jeg har en stor balje hvor der ca. kan være 100 L i
Den fylde vi op skal lige siges at det ikke er første gang jeg prøver det, men vi blander salt og fylder den op med vand ca. 90 L (ude i køkknet med parket gulv) Vi løfter den og går 1 meter så knækked håntaget for min kamarat, og der lå 90 L saltvand i hele mit køkken og strømmen gik og min ven sprang op på køkkenbordet for ikke at få stød, ren reflex. Vi tømte hele huset for hådklæder og smed på gulvet og gik så igang med at få det op og vride det tilbage i baljen. 3 menesker. 20 min havde vi fået en halv balje tilbage. Meeeen vi skulle have trægulvet op hurtigt for at rede en evt. vandskade og der var lige et 250 L i vejen fyldt med sten og
koraller,
fisk m.m. sten blevet taget op og smidt i det nye. akv.
Koraller blev smidt i et par spande og en
returpumpe på 5.500 L blev sat til en slange og så afsted med vandet til det nye akv. 20 min. så var den tom og flyttet så vi kunne hive gulvet op. Vi tager oven ud, opvaskemaskine og der var ikke kommet vand ind under der, det var der ikke kommet vand under køkken skalbe,oven osv. Vandet røg over mod den anden side af køkknet. Vi tog halvdelen af gulvet op endtil der ikke var mere vand at se under bræderne. En afugter skaffed vi og den køre så på fulde drøn
Det resultered i at der kom ca. 200 L vand i min nye akv. Og resten direkte fra vandhanen sefl. blandet op med slat. Og ikke det fra gulvet af.
Nu må vi se hvordan alt kommer til at klare sig jeg frygter det væreste. Jeg havde bare sådan atjeg bare ikke gad mere. Og det var den hyggelige aften der skulle gå med at gøre det nye akv. klar ødelagt.
For at gøre det hele endnu bedre så er jeg syg og skulle bare ordene akv. stille og roligt og bare slappe af. Men det blev det ikke til.
Min plan i morgen er bare at ligge i sengen og så kommer der en og ordne mit køkken. Jeg håber sq ikke der er sket for meget skade