"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Daniels rev: et par vækst billeder (side 2)

Forum for Akvarier 101 -> 250 Liter
Tbdd
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 14. jun 2013 16:32
10
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2008

Re: Daniels rev

Indlæg af Tbdd »

Smukt


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Daniels rev

Indlæg af Carsten »

Danielraaby skrev: Det vandniveau virker for mig ellers kommer der en vandfald agtig lyd når vandet falder om i overløbet.

mvh Daniel :-)

Det lille problem med at det lyder som et vandfald, burde være ret let at komme over.
Kom nogle ørepropper i ørene :)
Når måske ikke lige den mest konstruktive løsning, men du kan købe noget net. Sådan noget som man bruger som underlag til havedamme.
Det ligner meget en extrem grov grydesvamp. Det limes på indersiden af overløbet. Hvor højt det skal være kommer an på forskellen i niveauet.


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev

Indlæg af Danielraaby »

Carsten skrev:
Danielraaby skrev: Det vandniveau virker for mig ellers kommer der en vandfald agtig lyd når vandet falder om i overløbet.

mvh Daniel :-)

Det lille problem med at det lyder som et vandfald, burde være ret let at komme over.
Kom nogle ørepropper i ørene :)
Når måske ikke lige den mest konstruktive løsning, men du kan købe noget net. Sådan noget som man bruger som underlag til havedamme.
Det ligner meget en extrem grov grydesvamp. Det limes på indersiden af overløbet. Hvor højt det skal være kommer an på forskellen i niveauet.
Det lyder umiddelbart som en god ide, men har hørt, at mange er imod en filtersvamp/net i overløbet da alt skidtet bare samler sig der og kræver rengøring meget tit :?


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Daniels rev

Indlæg af Carsten »

Der skal godt være meget skidt i akvariet før end at det net kokker til,
Jeg havde det i overløbet på det gamle, og klart at dem tiden satte der sig noget men det var meget lidt som samlede sig der i løbet af 6 år.

Prøv at finde ud af hvor meget du skal bruge, så kan jeg sende et stykke til dig mod portoen betalt.


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev

Indlæg af Danielraaby »

Carsten skrev:Der skal godt være meget skidt i akvariet før end at det net kokker til,
Jeg havde det i overløbet på det gamle, og klart at dem tiden satte der sig noget men det var meget lidt som samlede sig der i løbet af 6 år.

Prøv at finde ud af hvor meget du skal bruge, så kan jeg sende et stykke til dig mod portoen betalt.
Mange tak for tilbuddet Carsten! men jeg har faktisk et stykke, som jeg bare har taget op pga. jeg hørte at det ikke var godt, men det kan jo hurtigt ryge i igen :GO

Mvh.


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev

Indlæg af Danielraaby »

Et lille update..
Jeg har siden sidst fået 3 nye fisk i akvariet

-Chelmon rostratus
Sådan en har jeg altid været lidt forelsket i, men da den har et ry for at sulte har jeg først samlet mig mod til at prøve denne flotte fisk nu.
IMG_0433.jpg
Efter et par dage spiste den artemia og nu godt en uge efter købet spiser den også lystigt mysis. Den er 2 gange nippet til noget flage foder, men desværre spyttet det ud igen.. Håber på det bedste da det også var sådan den startede med både mysis og artemia :GO

- Signigobius biocellatus
Jeg har altid godt kunne tænke mig en gobi da det er sjovt, at se den grave huler og flytte rundt på sandbunden, men min er lige lidt for aktiv og spytter sand ud over det hele og over mine koraller :angry:
IMG_0414.jpg
- Royal dottyback
I en lille størrelse på omkring 2,5-3,5 cm da jeg håber på en af de større fisk kunne sætte den på plads så den ikke var så territorial, som de nu har rygte for.

Ellers har jeg flyttet min Maxima op på stenopsætningen, som jeg fik fortalt, at den skulle.
IMG_0398.jpg
Jeg synes dog stadig, at den er lige så åben, som da den lå på sandbunden :? ??

Jeg fik endelig taget et par nogenlunde billeder af min manderin
IMG_0384.JPG
IMG_0383.JPG
Af nye koraller har jeg fået købt en fungia og en discosoma
IMG_0448.JPG
IMG_0422.JPG
Slut på mit lille update og god sommer til alle på SF mvh. Daniel
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


saltvandsakvarie123
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 166
Tilmeldt: tirs 30. apr 2013 13:17
10
Postnummer: 5464 Brenderup Fyn
Saltvand siden?: 2013
Geografisk sted: Brenderup 5464

Re: Daniels rev UPDATE (side 2)

Indlæg af saltvandsakvarie123 »

Det er godt nok en fin balje :-)


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

FERIE UPDATE

Indlæg af Danielraaby »

Hej saltvandsfolkens :beer:

Nu er det endelig blevet efterårsferie! :W Jeg er, som en hårdt arbejdende studerende, presset i tid. Derfor har billeder af mit rev ikke været det mest postede på hjemmesiden..
Nu når ferien er startet er der sket en masse. Jeg er bla. blevet forkælet med -->
IMG_0210.jpg
Og dette takker jeg min søde kæreste for :GO .

Men det er jo ikke det vi er her for. Salt er hvad emnet er og nu når jeg har fået lidt nyt i akvariet synes jeg, at i skulle have den samme fornøjelse af at kigge på det, som jeg har. Men jeg kan godt sige jer, at mit rev er flottere live :y
IMG_0252.jpg
IMG_0230.JPG
IMG_0231.JPG
IMG_0232.jpg
IMG_0234.jpg
IMG_0236.jpg
IMG_0237.jpg
IMG_0239.jpg
IMG_0241.jpg
IMG_0243.JPG
IMG_0246.JPG
IMG_0123.jpg
IMG_0124.jpg
IMG_0250.jpg
Den sidste er en STOR gorgonia jeg købte af en der lukkede sit 700L ned, men jeg kan ikke finde ud af hvilken gorgonia det er.. Et id ville være dejligt så jeg kan passe bedst muligt på den.

Ellers undskyld billedkvaliteten da det er taget med IPhone. Men god ferie alle sammen :beer:
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Danielraaby fre 15. nov 2013 15:46, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 850
Tilmeldt: tors 3. sep 2009 10:15
14
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Steffenhn »

Det ser sku godt ud daniel :GO Jeg syntes ikke jeg kan finde din C. rostratus på billederne, eller er jeg blind ? :wc:

Kører du stadig med dine pico pumper fra sumpen og hvilket ekstra cirkulation kører du med i DT ? Jeg er selv ved at starte et RSM 250 op, så jeg er lidt nysgerrig i hvad andre har gang i, i deres RSM :-)


Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Danielraaby »

Steffenhn skrev:Det ser sku godt ud daniel :GO Jeg syntes ikke jeg kan finde din C. rostratus på billederne, eller er jeg blind ? :wc:

Kører du stadig med dine pico pumper fra sumpen og hvilket ekstra cirkulation kører du med i DT ? Jeg er selv ved at starte et RSM 250 op, så jeg er lidt nysgerrig i hvad andre har gang i, i deres RSM :-)
Min Chelmon rostratus blev efter en uge dømt til et mobbeoffer for min gulekirurg :? så da den ikke engang måtte komme frem når der blev fodret, måtte jeg aflevere den tilbage til forhandleren :BA Det er en skam, men nu har jeg smidt en lille flok chromis viridis i og de giver mindst dobbelt så meget liv i et akvarie på denne størrelse.
Ja, jeg køre stadig med pico og de er stadig lydløse :GO I DT køre jeg med en moddet 6025 og en 6045, men der er stadig en smule for lidt flow bag nogle af stenene.

Et RSM er et fantastisk flot akvarie, men det larmede godt nok meget i starten, så gør dig selv den tjeneste at sætte nye blædere i, skifte pumper og skummer. Så bliver du super glad for det :beer:

mvh


Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 850
Tilmeldt: tors 3. sep 2009 10:15
14
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Steffenhn »

Danielraaby skrev:
Steffenhn skrev:Det ser sku godt ud daniel :GO Jeg syntes ikke jeg kan finde din C. rostratus på billederne, eller er jeg blind ? :wc:

Kører du stadig med dine pico pumper fra sumpen og hvilket ekstra cirkulation kører du med i DT ? Jeg er selv ved at starte et RSM 250 op, så jeg er lidt nysgerrig i hvad andre har gang i, i deres RSM :-)
Min Chelmon rostratus blev efter en uge dømt til et mobbeoffer for min gulekirurg :? så da den ikke engang måtte komme frem når der blev fodret, måtte jeg aflevere den tilbage til forhandleren :BA Det er en skam, men nu har jeg smidt en lille flok chromis viridis i og de giver mindst dobbelt så meget liv i et akvarie på denne størrelse.
Ja, jeg køre stadig med pico og de er stadig lydløse :GO I DT køre jeg med en moddet 6025 og en 6045, men der er stadig en smule for lidt flow bag nogle af stenene.

Et RSM er et fantastisk flot akvarie, men det larmede godt nok meget i starten, så gør dig selv den tjeneste at sætte nye blædere i, skifte pumper og skummer. Så bliver du super glad for det :beer:

mvh
Øv hvor træls, C. rostratus er ellers en super flot fisk!
Hvordan går det med at holde sandet liggende i dit akvarie, det er ikke noget problem med de pumper ? Jeg havde ellers tænkt på samme to pumper, men hvis du allerede nu siger det er for lidt, så er det jo en dum ide. Tror du 2 x 6045 havde været bedre ?

Min lampe står allerede nu uden de originale blæsere, da jeg kører med en Maxspect lampe i stedet for det originale T5. Men jeg er bange for hvor meget den originale skummer vil larme, det kan være jeg skal ud og finde en MCE 500 som dig :beer:


Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Danielraaby »

Steffenhn skrev:
Danielraaby skrev:
Steffenhn skrev:Det ser sku godt ud daniel :GO Jeg syntes ikke jeg kan finde din C. rostratus på billederne, eller er jeg blind ? :wc:

Kører du stadig med dine pico pumper fra sumpen og hvilket ekstra cirkulation kører du med i DT ? Jeg er selv ved at starte et RSM 250 op, så jeg er lidt nysgerrig i hvad andre har gang i, i deres RSM :-)
Min Chelmon rostratus blev efter en uge dømt til et mobbeoffer for min gulekirurg :? så da den ikke engang måtte komme frem når der blev fodret, måtte jeg aflevere den tilbage til forhandleren :BA Det er en skam, men nu har jeg smidt en lille flok chromis viridis i og de giver mindst dobbelt så meget liv i et akvarie på denne størrelse.
Ja, jeg køre stadig med pico og de er stadig lydløse :GO I DT køre jeg med en moddet 6025 og en 6045, men der er stadig en smule for lidt flow bag nogle af stenene.

Et RSM er et fantastisk flot akvarie, men det larmede godt nok meget i starten, så gør dig selv den tjeneste at sætte nye blædere i, skifte pumper og skummer. Så bliver du super glad for det :beer:

mvh
Øv hvor træls, C. rostratus er ellers en super flot fisk!
Hvordan går det med at holde sandet liggende i dit akvarie, det er ikke noget problem med de pumper ? Jeg havde ellers tænkt på samme to pumper, men hvis du allerede nu siger det er for lidt, så er det jo en dum ide. Tror du 2 x 6045 havde været bedre ?

Min lampe står allerede nu uden de originale blæsere, da jeg kører med en Maxspect lampe i stedet for det originale T5. Men jeg er bange for hvor meget den originale skummer vil larme, det kan være jeg skal ud og finde en MCE 500 som dig :beer:

Ja rostratus er en fandens flot fisk! Også en af mine yndlings

Sandet ligger fint i mit akvarie, og 2 6045 ville nok være lige tilpas :GO men hvis jeg kunne ville jeg skifte sandet ud meden størrelse større, 2-5 mm, som ligger tungere og i mine øjne også ser bedre ud.
Jeg har aldrig hørt den originale skummer da jeg købte akvariet med en deltec mc500, men den er næsten lydløs :GO
Men har set en på youtube der kørte med en ferplast blue 550 tror jeg den hedder. Den koster omtrent 1000 ny og er ligeså god som en mc500 har jeg hørt.


Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 850
Tilmeldt: tors 3. sep 2009 10:15
14
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Steffenhn »

Super! Jeg vil se om det ikke kan lade sig gøre at finde nogle 6045'ere samt en Deltec MCE 500 når kontoen siger ja til sådan en omgang :beer:

Glæder mig til at komme igang igen, især med den lampe jeg skal have over. Jeg venter på et stik som burde komme i morgen, og så virker den optimalt igen (Var defekt da jeg fik den) og så skulle der være smæk på lyset. LED er sku en fed ting!


Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
Tbdd
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 14. jun 2013 16:32
10
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2008

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Tbdd »

Flot flot :K


Brugeravatar
M&T
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 24. jan 2011 03:46
13
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Køge & Havdrup

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af M&T »

Hej Daniel! Det er godt nok en super smuk balje. Jeg elsker simpliciteten ved de store koraller. Det kombineret med den brede farvevariation af dine koraller giver en flot effekt. Virkelig en tommelfinger op! :GO

-Din gorgonia ligner mig bekendt hr. C's legendariske (piberenser) :K
Jeg har et meget lille frag af den og syntes simpelthen bare den er så smuk især moderkorallen som du har..
Jeg er især virkelig fan af gorgoniaer da det er en fascinerende type koral som tilfører en helt speciel effekt til baljen, også kommer de jo alle farver og former.

Men apropos piberenseren er jeg er vist nok kommet frem til at det skulle være en Pseudoplexaura Porosa :)


De venligste hilsner
Iversen

PT NUL BALJE

Biorb life 60 L hvid

Fluval edge 46 L (Moddet)

80 L shallow SPS og LPS reef
-DIY LED lampe DIY bord i hvid højglans.
Nu med sump og meget andet lir.
Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 850
Tilmeldt: tors 3. sep 2009 10:15
14
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Steffenhn »

Nå Daniel, nu læste jeg din tråd igennem igen. Det er ganske enkelt super flot! :GO
Jeg ledte dog efter noget information omkring tilsætningsstoffer, osmosevand, hane vand, balling osv. Er det noget du gør i, for din koraller står rigtig godt!


Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Danielraaby »

M&T skrev:Hej Daniel! Det er godt nok en super smuk balje. Jeg elsker simpliciteten ved de store koraller. Det kombineret med den brede farvevariation af dine koraller giver en flot effekt. Virkelig en tommelfinger op! :GO

-Din gorgonia ligner mig bekendt hr. C's legendariske (piberenser) :K
Jeg har et meget lille frag af den og syntes simpelthen bare den er så smuk især moderkorallen som du har..
Jeg er især virkelig fan af gorgoniaer da det er en fascinerende type koral som tilfører en helt speciel effekt til baljen, også kommer de jo alle farver og former.

Men apropos piberenseren er jeg er vist nok kommet frem til at det skulle være en Pseudoplexaura Porosa :)
Mange tak for de gode ord. Jeg havde et blenny før, hvor jeg havde en masse impulskøb, hvor jeg næsten kun fik købt grønne koraller. Ikke fordi at grønne koraller ikke er pæne, men da jeg startede med saltvand var det pga. de mange farver, som man ikke kunne få ved ferskvand. Så da jeg købte dette rsm besluttede jeg mig forkun at købe koraller i forskellige farver.
Gorgoniaen er fantastisk smuk, selvom at denne "kun" er grå/hvid. Jeg tror den var hele 14-15 forgreninger. Når jeg googler Pseudoplexaura Porosa kan jeg godt se, at den ligner meget, men jeg er selv fundet navnet Eunicea succinea, som jeg også synes ligner meget. Ved begge er det fotosyntese der er primære fødekilde så om forskellen er så stor, at den gør noget i forhold til pasningen kan jeg ikke sige. Det kunne jo også være en helt tredje model. De ligner jo hinanden fandens meget :smart:

mvh


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Danielraaby »

Steffenhn skrev:Nå Daniel, nu læste jeg din tråd igennem igen. Det er ganske enkelt super flot! :GO
Jeg ledte dog efter noget information omkring tilsætningsstoffer, osmosevand, hane vand, balling osv. Er det noget du gør i, for din koraller står rigtig godt!
Mange tak! Jeg køre dette akvarie lidt på min fornemmelse af hvordan korallerne står :biggrin: Det er der nok mange der ikke er enige og vil være helt sikre på hvordan tingene står til, som jeg sagtens kan forstå da man efterhånden har smidt mange penge i sådan et akvarie. Men jeg har f.eks. ikke et testsæt for po4 og no3 målte jeg kun de første måneder hvor den lå omkring 2, som jeg håber den stadig gør :hehe:
Men ellers bor jeg lidt ude på landet, hvor der bliver smidt en masse næring i jorden til vores marker så et osmoseanlæg er nødvendigt, hvis jeg ikke vil smide vand med 40-50 mg/L nitrat i min balje.
Jeg køre ikke med balling, men overvejer det når pengene engang kommer til en doseringspumpe. Men for at holde værdierne køre jeg med vandskift omkring hver anden uge. Jeg skrifer omkring 20L og saltet er red sea pro. En gang om ugen måler jeg mit ca og dosere derefter Red sea reeffoundation ABC+. Det er nok hvad jeg gør for, at vedligeholde mit akvarie.

mvh :beer:


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Fredagsguf!!

Indlæg af Danielraaby »

IMG_0284.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4736
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 12:58
18
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Hvam »

Meget pæner live end billederne, bestemt det flotteste Redsea jeg har set :beer:


Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1790
Tilmeldt: søn 8. dec 2013 19:15
10
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Mic4700 »

Super smukt :W


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Danielraaby »

Hvam skrev:Meget pæner live end billederne, bestemt det flotteste Redsea jeg har set :beer:
Hej igen! Mange tak for de pæne ord, og tak for en god handel igår!

Mvh :beer:
Mic4700 skrev:Super smukt :W
mange tak er også super glad for det :GO


Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af pederrevnørd »

Meget smuk balje du har der :-)
En fornøjelse at se på, og læse din tråd.

Flot arbejde

Mvh
Peder


1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Vækst

Indlæg af Danielraaby »

Hej, kom til at kigge på nogle af mine gamle billeder, og vil derfor vise jer forskellen :GO

Før:
IMG_0132.JPG
Nu:
IMG_0524.JPG
Før:
IMG_0225.JPG
Nu:
IMG_0525.JPG
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Danielraaby lør 4. jan 2014 16:23, rettet i alt 1 gang.


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: Daniels rev FERIE UPDATE (side 2)

Indlæg af Danielraaby »

pederrevnørd skrev:Meget smuk balje du har der :-)
En fornøjelse at se på, og læse din tråd.

Flot arbejde

Mvh
Peder
Mange tak Peder! Det er altid rart, at høre det fra en af de pro :beer:


Danielraaby
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: ons 19. dec 2012 22:29
11
Postnummer: 8850 Bjerringbro
Saltvand siden?: 2011

Re: FERIE UPDATE

Indlæg af Danielraaby »

Danielraaby skrev:Hej saltvandsfolkens :beer:
IMG_0252.jpg
IMG_0230.JPG
IMG_0231.JPG
IMG_0232.jpg
IMG_0234.jpg
IMG_0236.jpg
IMG_0237.jpg
IMG_0239.jpg
IMG_0241.jpg
IMG_0243.JPG
IMG_0246.JPG
IMG_0123.jpg
IMG_0124.jpg
IMG_0250.jpg
Den sidste er en STOR gorgonia jeg købte af en der lukkede sit 700L ned, men jeg kan ikke finde ud af hvilken gorgonia det er.. Et id ville være dejligt så jeg kan passe bedst muligt på den.

Ellers undskyld billedkvaliteten da det er taget med IPhone. Men god ferie alle sammen :beer:


Besvar

Tilbage til "Akvarier 101 -> 250 Liter"