Jeg pakkede i går d. 16/9-2010 bilen med 2 unger og fruen og kørte til Hobro for at hente den nye balje nemlig et RSM130 med diverse tilbehør.
Det var dælme tæt på vi ikke kunne have det hele, men efter at jeg afmonterede soklen på underskabet, så kunne både akvarium og underskab presses ind i bagagerummet. De ca. 20 kg sten kom ind til ungernes fødder, en stor spand salt imellem dem samt lidt filtervat og andet diverse der lige kunne presses ind. Den eneste fisk der var i var en Hugo og den kom om på forreste række sammen med fruen

Gik straks i gang med at brygge lidt vand, samt lave stensætningen. Jeg have taget vand med til ca. halvdelen af baljen deroppe fra og resten blev så nyblandet.
I dag har jeg skiftet den tunze 6025 der sad deri ud med en 6045 hvilket jeg synes er langt bedre. Hugo fiser fint rundt og spiser af algerne der sad på stenene, som jo bare fik lov at sidde

Fremtidige/snarlige ændringer.
Skal have skiftet blæsere ud med nogle støjsvage, da de larmer, som ind i h.... og fruen er ikke helt tilfreds

Skiftet skummeren ud med en Tunze 9002 eller have fundet ud af at gøre den originale mere støjsvag... (se ovenstående

Til sidst kommer der lige lidt billeder selvom det jo ikke er voldsomt spændende og farverigt at kigge på endnu