Jeg fik alt, hvad der er i fra et kørende akvarie(endnu en gang tak for en fantastisk handel, Peter), så jeg håber, at indkøringen er noget nær ikke eksisterende.
Jeg har en hel masse koraller, der sad på stenene og nogle fragmenter, og de ser faktisk ud til at klare sig rigtig godt

Her er en liste over indholdet:
1-1,5 kg. levende sten
1-2cm sand i bunden
Forskellige zoa's
Små blågrønne skiver(discosoma, tror jeg)
En eller anden slags Montipora, som skulle blive lilla, hvis jeg passer den ordentligt
En Ricordea på 2,5cm og muligvis en lillebitte en på en sten
En Galaxae på 2-3cm
En rødbenet eremitkrebs
En eller anden slags makroalger på stenene
Og så desværre en masse glasroser

I må meget gerne hjælpe mig her:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=6&t=59819" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har sat min store Ricordea under et glas, så den kan sætte sig på en sten.
Det er ikke den endelige opstilling, for jeg venter stadig på, at jeg får lavet mit skab, så pumpe(r), skummer og varmelegeme kan komme derned.
Og så er min lampe heller ikke færdig(led'erne er ikke engang kommet endnu), så det hele er lidt hurtigt lavet, men tingene ser nu ud til at have det meget godt

Her kommer en masse billeder af de tre dage, jeg har brugt indtil videre:
I forgårs gik jeg og prøvede på noget med en skummer: Igår hentede jeg så mine ting: Og satte akvariet op: Sten og sand i: Nogle af korallerne, jeg havde med: Lidt billeder efterhånden, som vandet klarer op:
Endelig klart vand: Man plejer jo godt at kunne lide billeder sådan nogle steder her, men det var måske alligevel lige i overkanten...

Sig lige til, hvis jeg skal fjerne nogle