"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

omvendt osmose m. boosterpumpe.

Forum for nye som gamle produkter samt beskrivelser og anmeldelser her af.
Besvar
Dan Binderup
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 460
Tilmeldt: søn 16. jul 2006 19:47
17
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: København Ø

omvendt osmose m. boosterpumpe.

Indlæg af Dan Binderup »

Jeg modtog i dag mit nye osmose sæt fra Michael Sandager aka MSH. og jeg må sige at mit første indtryk var lidt forvirrende, slanger rør og alverdens ting over alt!! (skal lige siges at jeg havde bestilt ekstra forfilter/kulfilter samt silicatfilter). jeg tog en dyb indånding og gav mig til at læse den medfølgende manual, og efter fem minutter var alt forvirring væk. jeg samlede sættet på under fem minutter og yderligere fem minutter efter, producerede jeg mit første "rene" vand, og det skal lige siges at det lever op til Michaels roser! jeg tog to halv liters glas, og satte slangerne i, for lige at få et overblik over hvor meget spild der rent faktisk er, og til min store tilfredstillelse observerede jeg at forholdet ca. var 55-60% rent vand og 40-45% affaldsvand! og der står i manualen at det bliver bedre med tiden, men har dog lidt svært ved at tro det kan blive meget bedre. det skal dog lige siges at jeg ikke har lavet vandmålinger på det "rene" vand, men går stærkt ud fra at det er iorden.

så tommel op her fra.

MVH
Dan Binderup
Brugeravatar
noooze
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 693
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 19:09
19
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: 8000 århus c - på indre fredriksbjerg

Indlæg af noooze »

jeg missede desværre pakkeposten imorges - men glæder mig til at jeg modtager mit fra MSH ( regner med imorgen )

håber sørme at det kommer til at gå lige så smertefrit som hos dig :)
Venter bare på go fra den bedre (?) halvdel, så der kan flytte ca. 500 liter vand ind
Besvar

Tilbage til "Produktgennemgang"