Watt: (2) 7w, (3) 10w, (4) 14w
Ydelse: (2) 3000 l/t, (3) 4500 l/t, (4) 6000 l/t
Hertz: (2) 50 Hz, (3) 50 Hz, (3) 50 Hz
Mindre italiensk stream pumpe. Den fåes i tre størrelser (2, 3, 4). Pumpen er med et godt kraftigt magnet ophæng, altså ingen irriterende sugekopper. Retnings justeringen fungerer mindre godt. Det første led, hvilket roterer pumpen om sin egen akse, er trinløst og rigtig godt. Det næste led, hvilket vipper pumpen op og ned, er ikke så godt. Dette er delt ind i trin, så det er ikke så nemt at vende pumpen en bestemt retning, medmindre man er så heldig det lige passer med et hak. Der er ret stor afstand mellem de enkelte hak. Foran på pumpen sidder en skive med seks huller i, pumpen blæser altså vandet gennem disse seks huller. Skiven kan drejes, og giver derved mulighed for at vælge mellem fem forskellige flow instillinger. Drejer man den ene vej får man et mere eller mindre lineært flow med tre forskellige hastigheder. Drejer man den anden vej får man et mere cirkulært flow (som en tornado

Det første jeg tænkte da jeg så pumpen var, at der da ikke kan komme ret meget vand ud af de huller i skiven foran på pumpen, og at den måtte kunne modificeres lidt så man fik et højere flow. For det første har jeg ikke udtænkt endnu hvordan sådan en modificering skulle være, for det andet giver pumpen altså faktisk rigtig meget vand. Om den helt holder de 3000 l/t som den skulle (jeg har den lille model) er svært at sige, men den giver i hvert fald en del vand.
Pumpen larmer ikke mere end andre pumper med tilsvarende ydelse. Det er en lavpris pumpe, men den største forskel på denne og en dyrere pumpe er størrelsen. I størrelse minder den meget om f.eks. Marea stream pumperne og Sio Prop, Voyager pumpen er faktisk en lille smule mindre.
Jeg synes helt bestemt det en god, og ikke mindst billig pumpe. Jeg vil mene at den er pengene værd hvis man ikke vil bruge flere tusinde kroner på en enkelt stream pumpe. Holdbarheden er lidt svær at sige noget om endnu, men den virker meget robust, så overordnet