"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Lim

Forum hvor du kan læse og dele gør-det-selv tips og ideer.
Besvar
draco
Reactions:

Lim

Indlæg af draco »

Hej

Er der nogen der kender noget plasticlim der ikke er møj giftigt og ikke udskilder kemikalier i vandet?


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

det meste er ugiftigt, når deet er hærdet af. Er det noget som du vil lime med under vand??


draco
Reactions:

Indlæg af draco »

Ikke direkte under vandet. Jeg skal bruge det til at lime en plasticpropel sammen med et plasticrør.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Har du prøvet med enten Tangit eller tagrendelim?? samme produkt, blot er Tangit meget dyrere. Eller hvad med 10 sekunders lim, den findes også i en tykflydende udgave.


draco
Reactions:

Indlæg af draco »

Jeg har allerede noget tangit men var bare ikke sikker på det virkede på andet end pvc. Men det vil ja da lige prøve så.


draco
Reactions:

Indlæg af draco »

Det er præcis det. Jeg så din tråd om de hjemmelavede tunzepumper og det ser så nemt ud at selv jeg (der ikke er den store handyman) kan finde ud af det.


draco
Reactions:

Indlæg af draco »

Jeg er ikke gået i gang med projektet endnu for jeg mangler stadig nogen af delene, men jeg skal se om ikke jeg kan få fat i et digitalkamera og tage nogle billeder af den når den er færdig.


draco
Reactions:

Indlæg af draco »

Jeg er lige stødt ind i et lille problem med propellen. Der sidder et lille meget genstridigt metalgevind inden i den som jeg ikke kan få ud. Er der nogen der har en ide til hvordan det kan gøres?


Besvar

Tilbage til "DIY - Gør-det-selv"