"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

IKS skriver "PAlim. activa"

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

IKS skriver "PAlim. activa"

Indlæg af Brian »

Min IKS skriver "PAlim. activa" - er der nogle der ved hvad det betyder ? Den skriver det i displayet i RUN mode sammen med ur og dato ??
Har ikke kunne finde noget om det nogle steder på nettet ??

Og IKS holder sommerferie til d. 30 så der skal jeg jo vente længe for at få svar :)
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Så kom der svar fra IKS :

Dear Mr. Slot,

this is a error in the aquastar software.

It means: Fodder break On

What kind of firmware version have you got on aquastar ? 2.19 or 2.20 ?


Jeg har siden hen besvaret dem med at jeg bruger version 2.21 GB, og de har herpå sendt mig en ny omgang software med samme versions navn 2.21 GB. Jeg vil engang senere på ugen smide den på IKS`en og se om det skulle hjælpe. Hvis andre skulle møde denne fejl kan de naturligvis få den nye version med dette bug fix af mig !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Gammel tråd ja vist men igår fik jeg endelig taget mig sammen til at opdatere min IKS med den version de sendte mig.

Dette har nu resulteret i at den skriver noget nyt i displayet samt den blokere et stik i min stikdåse ! Hold kæft hvor er de bare nogle nødder med deres software !!

Har desuden forsøgt at læse lidt data nu da jeg var igang, med deres WinSoft..... Intet fik jeg ud af det bortset fra at den siger jeg kører med forkert version på akvarie computeren - hvilket jeg ikke gør......

Så dyrt og fedt udstyr med så ringe software - forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gøre :(
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"