"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Palet med kæmpeøje

Forum for snak omkring sygdom i akvariet.
Besvar
Brugeravatar
Lindgaard
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 38
Tilmeldt: man 27. apr 2009 17:47
14
Postnummer: 8600 Silkeborg

Palet med kæmpeøje

Indlæg af Lindgaard »

Min palet har, tilsyneladende natten over, fået sit ene øje hævet til kæmpestørrelse!
Er den syg, eller er den mon bare kørt galt ind i en sten med det?
Hvad gør jeg? Lader naturen gå sin gang? Om det så er godt eller skidt... :-(
Den er jo en hurtig satan, så det er lidt svært at fange med mobilen, men fik den da imens den var på tønden! :-)
Øverst er det uskadte øje, nederst er det dårlige... Det er lidt mat i det og omkring dobbelt størrelse.
Vedhæftede filer
IMG_20140423_140013.jpg
IMG_20140423_140022.jpg
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6258
Tilmeldt: ons 21. apr 2010 18:09
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Palet med kæmpeøje

Indlæg af Bingocaller »

Jeg ville lige vente og se.

Men læs lige her http://www.chucksaddiction.com/disease.html" onclick="window.open(this.href);return false; (se under popeye) - og lad nu være med at blive skræmt over de forskellige ting og se pletter og underlige ting alle steder :)

Det er lidt ligesom når man slår op i et læge leksikon - så fejler man også det hele
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Lindgaard
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 38
Tilmeldt: man 27. apr 2009 17:47
14
Postnummer: 8600 Silkeborg

Re: Palet med kæmpeøje

Indlæg af Lindgaard »

Yuck! Det var da en nasty side! :-)
Tak for linket - det er slet ikke så slemt som klovnen på den side, men mere i stil med billedet længst til højre.
Jeg har for et par dage siden rokeret rundt med lidt sten, faktisk for at give paletten bedre sovepladser, så der er vel mulighed for at den har sovet der, uden rigtig at kende "soveposen", og så banket øjet i stenene.
Jeg giver det lidt tid, ellers må jeg prøve det de foreslår med medicin.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Palet med kæmpeøje

Indlæg af PoulD »

Min palet havde for nylig et øje der så ud på samme måde. Det gik over på 2 dage http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=65696" onclick="window.open(this.href);return false;
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Sygdom"