Snegl taget med bukserne nede

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Besvar
Brugeravatar
Bobbe88
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
12
Postnummer: 3520 Farum
Saltvand siden?: 2012

Snegl taget med bukserne nede

Indlæg af Bobbe88 »

Fangede lige min snegl med bukserne nede i dag :P

Denne snegl er ikke en jeg selv har puttet i, men er kommet i forbindelse med køb af nye koraller.
Den skulle så vidt jeg har fået af vide, være :GO , men hvis nogen kan fortælle mere om den, så lytter jeg gerne :)
Ligeledes er jeg også interesseret i at høre, om hvor stor påvirkning det har på mine vandværdier, at sneglen sådan sprøjter i vandet?
- Det skal siges, at jeg har opdaget dette 3-4 gange indenfor den seneste måned.
IMG_5203.JPG
Photo 18-12-12 15.37.54.jpg
Min byggetråd - 430 liters højt akvarie:
viewtopic.php?f=93&t=85178
Jesper ØH
Reactions:

Re: Snegl taget med bukserne nede

Indlæg af Jesper ØH »

Det ligner en stomatella snegl. Snegle vil gyde i vandet, jeg har aldrig oplevet noget galt ved det.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene

Indlæg af PoulD »

Du skal måske nok forvente at baljen kan lugt lidt af fisk i nogle dage.

Hvis det bare var en enkelt gang, ville jeg nok vælge at se igennem fingre med det, men hvis det har gentaget sig flere gange behøver du ikke finde dig i det. Sneglen har jo klart overtrådt straffelovens § 232: "Den, som ved uterligt forhold krænker blufærdigheden eller giver offentlig forargelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 år."

Kan dog være du ikke selv står for godt hvis du ringer til sædelighedsfyrene. Du har måske også selv trådt lidt udenfor skaglerne idet § 230 jo siger: "Den, der optager utugtige fotografier, film eller lignende . . . . . . . på anden måde at udbrede materialet, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år" :h

:beer:
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
TobiasL
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
12
Postnummer: 5000 Odense C

Indlæg af TobiasL »

PoulD skrev:Du skal måske nok forvente at baljen kan lugt lidt af fisk i nogle dage.

Hvis det bare var en enkelt gang, ville jeg nok vælge at se igennem fingre med det, men hvis det har gentaget sig flere gange behøver du ikke finde dig i det. Sneglen har jo klart overtrådt straffelovens § 232: "Den, som ved uterligt forhold krænker blufærdigheden eller giver offentlig forargelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 år."

Kan dog være du ikke selv står for godt hvis du ringer til sædelighedsfyrene. Du har måske også selv trådt lidt udenfor skaglerne idet § 230 jo siger: "Den, der optager utugtige fotografier, film eller lignende . . . . . . . på anden måde at udbrede materialet, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år" :h

:GO :GO
Brugeravatar
Bobbe88
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
12
Postnummer: 3520 Farum

Indlæg af Bobbe88 »

PoulD skrev:Du skal måske nok forvente at baljen kan lugt lidt af fisk i nogle dage.

Ha he thihi :D

- Og sneglen er vel næppe over 18 år, når jeg nu tænker mig om :sneaky2:
Min byggetråd - 430 liters højt akvarie:
viewtopic.php?f=93&t=85178
Besvar

Tilbage til "Billeder"