"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Endelig gik drømmen i opfyldelse........

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Besvar
Brugeravatar
Simony
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 28
Tilmeldt: man 26. sep 2011 19:01
12
Postnummer: 3330 Gørløse
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Nordsjælland

Endelig gik drømmen i opfyldelse........

Indlæg af Simony »

Langt om længe gik min drømt om et "rigtig" saltvandsakvarie i opfyldelse... I juni fik jeg et RSM 130D. - Det er da noget af det værste l . . . . !

Vi satte det op, fyldt diverse i, og det kørte i 3 uger. ( stod på org. bord ) - Vi tager på ferie Fredag, Ónsdag kom "passerne" ind, og så at det var flækket i bøjningen på glasset i venstre síde. - HELE vejen ned... ! - Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan i helvede det kan lade sig gøre???

Der har ikke været nogle i lejligheden, ingen døre der er smækket, ingen ting der er faldet ned på det, borden stod stadig i vage, da vi smed det ud. - Stensætning stod stadig, så virkelig ingen ting har kunne haft påflydelse på det...


Nå, op i r . . . . med det. - Det dejlige ved at have forsikring, kommer jo så igang, og jeg får pengene ud. Endda mere en nyprisen... :beer:

Der bliver så købt et 470L. teknik osv. Har fået stilt det op, og er egentlig rigtig godt tilfreds..:-) - Dog vil jeg meget gerne hvis nogle kan hjælpe mig med hvoprdan man får de nyindkøbte koraller til at falde naturligt ind i stensætning. - Jeg syntes altid stenene de sidder på er kæmpe, og når jeg så mindsker stenen med en hammer, syntes jegf stadig det ser alt for "placeret" ud. - Hvad gør i???

http://www.saltvandsgalleri.dk/Simony

Hvordan får i egentlig billederne lagt ind her direkte i indlægget???

Jeg vil meget gerne have kommentare, som jeg kan bruge til enten at lære fra, eller til at lave "rigtgie" naturlig ændringer i baljen, hvis nogle har en anden smag/ide til noget...

Go aften
2300L. med 3 x ECOSMART 180W LED.
BubleKing 400 m . Red Dragon

osv. osv. osv. osv....:-)

http://www.saltvandsgalleri.dk/search?q=simony[/center]
Besvar

Tilbage til "Billeder"