Forresten så ska den blå kasse væk eller skjules bedre og ledningerne ved bagvæggen gemmes væk osv.. men ja en ting af gangen:-) gør så lidt som muligt for ikk at stresse fiskene pt
MVH
>
0
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Det eneste der lige mangler for at sætte prikken over i'et er en baggrund
Hej Marco.
Tak for det:-)
Jo der kommer også noget på men kan bare ikk bestemme mig for hva det ska være men det kommer nok snart:-) og så ska alle ledningerne osv ikk kunne ses i baggrunden osv:-)
Ja det pynter jo lidt mere jo mere der kommer i:-)
MVH
>
0
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Hej Marco.
Jo der kommer også noget på men kan bare ikk bestemme mig for hva det ska være men det kommer nok snart:-) og så ska alle ledningerne osv ikk kunne ses i baggrunden osv:-)
MVH
Hej Gino,
Det var så lidt, er bare ærlig
Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg ville helt sikkert vælge en sort baggrund. Det vil fremhæve farverne på dine koraller mere Bare min mening
Det giver en mere helhed, når du har fået baggrunden i, men ellers så bliver det jo kun flottere for hver gang, at der er sket noget nyt
Hej Marco.
MVH
Hej Gino,
Det var så lidt, er bare ærlig
Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg ville helt sikkert vælge en sort baggrund. Det vil fremhæve farverne på dine koraller mere Bare min mening
Det giver en mere helhed, når du har fået baggrunden i, men ellers så bliver det jo kun flottere for hver gang, at der er sket noget nyt
hehe det er helt ok:-) man ska altid være ærlig, det er jeg skam også:-)
Jamen det bliver nok også sort men når man dykker og ser rundt er det mere lyseblå under vandet end sort.. kan godt se lidt kunstigt ud men det er jo kun min mening:-)
Ja der sker da en smule i baljen lidt efter lidt:-)
MVH
>
0
Kan kun tilslutte mig de andre mht baggrund, men har du ikke mulighed for som jeg har gjort at få tilpasset en acrylplade til bagrudens størrelse og så male den sort på den ene side og blå på den anden side, derved kan du jo altid vende acrylpladen alt efter dit farvehumør
Lord Mike skrev:Ser kanon godt ud, og sikke nogle gode billeder
Kan kun tilslutte mig de andre mht baggrund, men har du ikke mulighed for som jeg har gjort at få tilpasset en acrylplade til bagrudens størrelse og så male den sort på den ene side og blå på den anden side, derved kan du jo altid vende acrylpladen alt efter dit farvehumør
Hej Lord:-)
Det var jo en rigtigt god ide med den Acrylplade der:-) den vil jeg forske lidt mere i:-) Smart nok den kan vendes efter ens humør-)
Glad for en garvet saltvandstosse som dig kan lide det
Kan du godt lide søjlerne ? jeg ville bare prøve noget man ikk lige ser i hvert akvarie med de traditionelle opbygninger:-)
Der er da et par stykker efterhånden der har sendt en pb og spurgt hvordan jeg har gjort... meget sjovt
MVH
>
0
Gino skrev:Kan du godt lide søjlerne ? jeg ville bare prøve noget man ikk lige ser i hvert akvarie med de traditionelle opbygninger:-)
Der er da et par stykker efterhånden der har sendt en pb og spurgt hvordan jeg har gjort... meget sjovt
MVH
Ja helt bestemt og når du for en baggrund på så er jeg sikker på at dine søjler kommer til at give en masse dybte i akvariet. Men naturligvis er det jo altid smag og behag "heldigvis"
Gino skrev:Kan du godt lide søjlerne ? jeg ville bare prøve noget man ikk lige ser i hvert akvarie med de traditionelle opbygninger:-)
MVH
Ja helt bestemt og når du for en baggrund på så er jeg sikker på at dine søjler kommer til at give en masse dybte i akvariet. Men naturligvis er det jo altid smag og behag "heldigvis"
Kom endelig med flere gode billeder
Hej Lord:-)
Jamen det har du ret i.. og tror det bliver noget ala den baggrund du har.. smart det med den kan vendes efter humør:-)
Tror også det vil give lidt mere dybde og kontrast, så det ser jeg frem til!
Jamen der kommer lidt flere billeder her en af dagene:-)
Tænkte på den blå søstjerne du har i dit akvarie, er den ikk skadelig på nogen måde?
MVH
>
0
Den blå søstjerne jeg har i mit akvarie har jeg ikke observeret lave noget den ikke må. Udover denne så købte jeg på samme tid en mindre i orange, den har ikke overlevet da den langsomt begyndte at svinde ind og til sidst måtte jeg aflive den. Men den blå er dog vokset og ser ud til at trives ganske fint...
Lord Mike skrev:Den blå søstjerne jeg har i mit akvarie har jeg ikke observeret lave noget den ikke må. Udover denne så købte jeg på samme tid en mindre i orange, den har ikke overlevet da den langsomt begyndte at svinde ind og til sidst måtte jeg aflive den. Men den blå er dog vokset og ser ud til at trives ganske fint...
Ok.. jamen det lyder da godt.. er selv meget intresseret i at få fingrene i en flot søstjerne men har læst de næsten altid er nogle bæster hvis de er flotte:-)
Har du nogen forslag en en flot art som kan holdes om så ikk "nakker" fisk om natten osv:-)
Den blå du har dig der.. kravler den rundt på die koraller osv?
MVH
>
0
Gino skrev:Har du nogen forslag en en flot art som kan holdes om så ikk "nakker" fisk om natten osv:-)
MVH
Nu har jeg ikke den store erfaring i søstjerner, så den må jeg lader andre om. Men den blå søstjerne har som skrevet ikke gjort noget den ikke må, og har derfor ej heller set den kravle rundt på mine koraller.
Gino skrev:Har du nogen forslag en en flot art som kan holdes om så ikk "nakker" fisk om natten osv:-)
MVH
Nu har jeg ikke den store erfaring i søstjerner, så den må jeg lader andre om. Men den blå søstjerne har som skrevet ikke gjort noget den ikke må, og har derfor ej heller set den kravle rundt på mine koraller.
Nå ok.. Jamen jeg vil læse lidt mere om søstjerner på nettet da jeg vældigt gerne vil have en flot farvestrålende en men uden den sulter ihjel osv:-)
MVH
>
0
William Jr skrev:Tak Gino. (jf. din kommentar på forrige side)
"Lækker" fisk!
- Selv er jeg fra på Lørdag på vej over i "Kirurg mix", istedet for kun Acanthurus...
Går det fortsat godt med din hvidbrystede?
Hej
Er ikk helt med? den med det hvide bryst?
Jamen hva får du da på lørdag??
Ja det stadig godt med den lille hvidbrystede Det er en lille fighter i den forstand den er ikk bange for at lægge sig ude med mindst dobbelt så store fisk.. ser sjovt ud:-)
MVH
>
0
- Du er ikk helt med... Og dog alligevel besvarer du mit spørgsmål, he- he. Takker
Jeg har solgt achilles og lineatus, og får istedet hawaiiensis som første fisk for at gå over i mix kirurg. Herefter lidt "sejlfinner", eks. som din ovenfor og den klassiske gule
William Jr skrev:- Du er ikk helt med... Og dog alligevel besvarer du mit spørgsmål, he- he. Takker
Jeg har solgt achilles og lineatus, og får istedet hawaiiensis som første fisk for at gå over i mix kirurg. Herefter lidt "sejlfinner", eks. som din ovenfor og den klassiske gule
Ok.. Jamen hvordan kan de være at du har solgt din achilles?
Jamen så en Hawaiiensis og zebrasoma pryder jo også et hvert akvarie:-)
Håber snart jeg kommer over på den anden side af broen så bliver jeg aktså nød til lige at dumpe kort ind forbi dig:-)
En sjov men meget gængse er Dorit (Hepatus) .. den er altså sjov at kigge på.. dens åndsvage måde at svømme på osv:-)
MVH
>
0