Mvh Michael (bornholm) her kommer lidt om den lampe fra boyu jeg har bygget om

her er så billedet af min DIY overløbsboks

Niks, 160 er Boyu, hvor de 32L er sump. RSM er 130L totalaamann skrev:jeg troede bare det var 128 ink. den indbyggede sump lige som rsm'en
takKewin skrev:Det ser dælme lækkert ud! flot lavet!
Han har fået 160 fordi han har nedlagt den indbyggede sump.
ja, det kan da godt være at jeg skal til at tænke på at gå på jagt efter 6 kg indkørte stenHan$en skrev:Du burde nemt kunne få noget flot ud af 18kg! Det burde heller ikke blive for voldsomt
Øhhh nej det er så løgn. Boyu uden sump er 52x52x57 som er 132 L Red sea er også 130 så der tager du fejl.Han$en skrev:Niks, 160 er Boyu, hvor de 32L er sump. RSM er 130L totalaamann skrev:jeg troede bare det var 128 ink. den indbyggede sump lige som rsm'en
jeg ved ikke lige hvilken lommeregner du bruger. men jeg får dit regnestykke til 154,128 L. altså ca 160jesper kristensen skrev:Øhhh nej det er så løgn. Boyu uden sump er 52x52x57 som er 132 L Red sea er også 130 så der tager du fejl.Han$en skrev:Niks, 160 er Boyu, hvor de 32L er sump. RSM er 130L totalaamann skrev:jeg troede bare det var 128 ink. den indbyggede sump lige som rsm'en
Det skal jeg nok nicki. jeg tar nogle billeder af månelyset i aftenNicki Henriksen skrev:Det var så lidt er glad for den kunne bruges til noget så skal du bare lave en fint stenopsætning og have nogle stenkoraller i
Du må lige fortælle lidt mere om lampens ombygning? Vil gerne se billede a de fire Led over akvariet
Ja det kan jeg egentligt godt se. Sorry de har ret.dk-mike skrev:jeg ved ikke lige hvilken lommeregner du bruger. men jeg får dit regnestykke til 154,128 L. altså ca 160jesper kristensen skrev:Øhhh nej det er så løgn. Boyu uden sump er 52x52x57 som er 132 L Red sea er også 130 så der tager du fejl.Han$en skrev:Niks, 160 er Boyu, hvor de 32L er sump. RSM er 130L totalaamann skrev:jeg troede bare det var 128 ink. den indbyggede sump lige som rsm'en
de sad i det original boyu låg til akvarietSoheil skrev:Hey Mike
Hvor har du købt de der 24W PL rør?
Mvh Soheil
Præcist, jeg har det samme. Men det er lige gået død.dk-mike skrev:de sad i det original boyu låg til akvarietSoheil skrev:Hey Mike
Mvh Soheil
Mvh Michael (bornholm)
Tak for de pæne ordSoheil skrev:Præcist, jeg har det samme. Men det er lige gået død.dk-mike skrev:de sad i det original boyu låg til akvarietSoheil skrev:Hey Mike
Mvh Soheil
Mvh Michael (bornholm)
Det næsten umuligt og købe det her i Danmark. Men nu har akvarieudstyr.dk sagt de nok kan skaffe det hjem til på fredag. I hope
Men rigtig flot akvarie du har ombygget.
Man skærer bare fugen op. Der er altid mellemrum mellem glassene i et akvarie, og der jager man bare en kniv igennem. Det er ganske nemt, ved mindre fuger. Store fuger kræver at man lige tager lidt fatSaltvandrasser.dk skrev:Tillykke med det det ser fedt ud, hvordan fik den den indvændig sump ud med hobbykniv?!
Jeg syntes ikke det var så slemt at skrabe det afHan$en skrev:Der er mere arbejde i at skrabe silicone-resterne af glasset på akvariet, så det er helt rent for silicone. Evt. kan man bruge silicone-fjerner fra Danalim, men det kræver at akvariet efterfølgende bliver vasket RIGTIG grundigt