Prøv at høre forskel! Der er ingen der har nogen glæde af at sige: Hvad sagde vi, vi er så til gængæld nogen der har prøvet at dumme os, og det har alle, hvis du havde spurgt inden du bestilte, havde du fået at vide at det er bedst at vente. Ja, andre før dig har gjort samme fejl, men rigtig mange er også startet op, og er stoppet igen, med et akvarie, der i bogstaveligte forstand, var DET Døde Hav, hvis du ser på de virkeligt flotte akvarier herinde, så er der en grund til at de ser ud som de gør, og så lad være med at mukke fordi nogen siger sandheden, den er måske ilde hørt, men den er ikke sagt i en ond mening

Men herfra held og lykke med indholdet, håber det overlever
sintamus skrev:Jeg ved godt, at det er tidligt, men som beskrevet tidligere, så har tingene forløbigt været i orden, og har også læst her inde, at folk med held har været tidligt ude (men i kan jo vente og se om det går, og så kan i jo altid komme med "se hvad vi sagde")(I ved jo alle, at her inde er der 100 meninger om de samme emner, og at man skal sortere i det.....men, ja, jeg ved godt at der er chancer for at jeg ikke har været tålmodig nok)
Vandet ved anemonen var kun lidt mørkere, og det lugtede heller ikke slemt da jeg åbnede den....vandet ved pollyperne så fint ud.
Jeg har taget det hele ud af poserne nu, og lige givet dem et lille bust ferskvand, og så taget noget vand fra baljen ned i flamingokassen, hvor de er i nu....så haar jeg puttet nogle få dråber Coral Buff ned til dem, og regner med at fylde lidt mere akvarievand i over de næste timer.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.