"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Så skete det! Jeg drømmer om koral og saltvand

Forum for snak om alle typer koraller.
Besvar
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Så skete det! Jeg drømmer om koral og saltvand

Indlæg af Anden »

Zoanthids ja jeg fik mine 3 første igår sammen med en heterosammia cochlea med levende orm og koral og at se den vandre rundt er så fedt. Vågnede kl 04:23 inat lige for at se om der var ro i tanken.

Jeg troede bare zoa's var bunddækken men de blev hurtig det nye sort.
Vedhæftede filer
Heterosammia cochlea
Heterosammia cochlea
Billede
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Så skete det! Jeg drømmer om koral og saltvand

Indlæg af Anden »

Jeg havde glemt foto af den når den er åben.
Vedhæftede filer
heterosammia cochlea
heterosammia cochlea
heterosammia cochlea
heterosammia cochlea
Billede
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Så skete det! Jeg drømmer om koral og saltvand

Indlæg af Anden »

Hej, jeg ved ik lige hvor jeg skulle poste lidt om mine heteropsammia (Walking Dendro), jeg har 3stk alle med orm der er i live og de går rundt på sandbunden.
Jeg har haft to stk i langt over et år og de vokser og spiser fint men men men de går også ret meget rundt og det kan give lidt problemer, forleden faldt en anden koral ned og landet oven på min ene heteropsammia det var den med et hovede og to munde og efter et døgn var der et kæmpe hul helt ned til skelet og jeg fik det godt nok skidt i maven og kunne ik lade vær med at tænke det var en af de første "dyre" koraller jeg købte og blev lidt ked ved tanken om at jeg nu ville have en orm der bære rundt på et skelet af en død koral og jeg ved jo heller ik om orm eller koral er "selvskablig" og vil savne en makker så jeg røg på nettet og lur mig om jeg ik fandt en enkel til salg som jeg købte og nu er den så kommet hjem, der er så sket det at på de 4 dage jeg har været ked er den brændte koral helet helt op (dog uden læber i nu).
Det jeg ville sige er nok noget om hvor godt de heler og hvor glad jeg er nu jeg er sikker på den overlever.
Vedhæftede filer
image.jpg
Op til venstre er den brændte
Op til venstre er den brændte
Billede
Besvar

Tilbage til "Koraller generelt"