Det går på selve "tilvænningen".. Eller skal man overhovedet det? Det eneste jeg har af koraller er en lille grøn acropora og en lille stylophora.. Er det egentlig bare at sætte dem i med det samme, eller skal de egentlig vænnes lidt til det nye vand? Måske et dumt spørgsmål, men nu skulle det afklares!

En anden ting er, at selv om ca og mg ligger lavt (salinitet 1026), er acroporaen pludselig efter min omlægning blevet flot i farven og polypperne er helt ude! Stylophoraen var helt brun da jeg fik den, men har efterhånden fået en del farve.. Men det der undrer mig er, at værdierne ikke er helt optimale endnu og alligevel er f.eks acroporaen blevet flot grøn og polypperne ude som sagt ..?
En helt tredje ting er, at jeg stadig døjer med lidt alger, både grønne hår på sten og lidt brune alger på bunden.. Trods 2 x 70 liters vandskifte på 14 dage, efter al min roden rundt i sand og sten, ved omlægningen/omrokeringen af baljen.. Er desuden begyndt på osmosevand! Så det undrer mig at jeg har alle disse alger! ? Jeg havde regnet med en opblomstring pga al det jeg har hvirvlet op og frigivet i baljen.. Men troede de 2 x 70 liters vandskifte ville redde det!