Hov hov, ---Lars M skrev:Jesper hvad ville du have gjort med den bog, hvis du ikke havde fået den i julegave, vil jeg da så godt lige vide.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Men der er vel begrændsninger på hvor længe de kan/vil rykke efter en bog

Hov hov, ---Lars M skrev:Jesper hvad ville du have gjort med den bog, hvis du ikke havde fået den i julegave, vil jeg da så godt lige vide.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de mindste nok 12mm og de største 27mm så om et par uger er de første nok klar til at flyve fra redenCarsten skrev:Hvor store er de blevet??
Naaar... jeg har nu ikke tænkt på at starte med et nyt kuld, måske til efteråret igen!Stine skrev:Det ser bare SÅ godt ud![]()
![]()
![]()
Jeg kan godt forstår, at det bliver svært at skulle lade dem flytte hjemmefra, men nu kommer de jo snart flere babyer
Uha det lyder da ellers ikke helt dårligt den ferieBarner skrev:Jeps! han er hjemme ien om en uges tid! er på Phi phi i thailand lige PT.
Jeg er ansat barne pige og ungerne har det fortsat godt. Selvom de er nogle udbryder konger.
Marco R skrev:Uha det lyder da ellers ikke helt dårligt den ferieBarner skrev:Jeps! han er hjemme ien om en uges tid! er på Phi phi i thailand lige PT.
Jeg er ansat barne pige og ungerne har det fortsat godt. Selvom de er nogle udbryder konger.![]()
Haha okay er der så røget nogen på kontoen pga. deres evner som udbryderkonger?
Nåå ja det ski rigtig, den tager jeg lige på min kappeBarner skrev:Marco R skrev:Uha det lyder da ellers ikke helt dårligt den ferieBarner skrev:Jeps! han er hjemme ien om en uges tid! er på Phi phi i thailand lige PT.
Jeg er ansat barne pige og ungerne har det fortsat godt. Selvom de er nogle udbryder konger.![]()
Haha okay er der så røget nogen på kontoen pga. deres evner som udbryderkonger?
Nej, De går i et stort firkantet net i sumpen(se billeder) så det er bare nogle stykker der for sig listet ud i den store del af sumpenså skal bare passe på div pumper og når der skal skiftes pladevat i overløbet. De er der allesamme stadigvæk
Tillykke med det AndersAnders månsson skrev:jeg ved det er tusind år siden... Hvordan endte det ud? Mine klovne har lige lagt æg... har du fortsat ynglende klovnfisk?
Ja okay tiden skal selvfølgelig være der til detAnders månsson skrev:jeg var lige opsat og kåd på det igår aftes men det er lidt for mange ting lige nu og her der ikke passer så godt med et opdrøt men maåske ude i fremtiden!
Nu er de jo æg liggende... hvis det ellers hedder det , når det angår fisk!