"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nybegynder.

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Besvar
AFW76
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre 21. nov 2014 02:08
9
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2014

Nybegynder.

Indlæg af AFW76 »

Hejsa mit navn er Allan og jeg er ny inden for saltvandsakvarie.Jeg ville høre om der er nogle fra randersområdet der ville vise deres akvarie frem, så jeg kunne få nogle ideér.Mvh Allan AFW76


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Nybegynder.

Indlæg af PoulD »

Hej Allan,

Velkommen til.
Jeg er ikke fra Randers, men forum har da sin helt egen Randersgruppe med ca. 70 medlemmer, så jeg undrede mig blot over, at der slet ikke er nogen der har svaret dig.
Tænkte det måske kunne være p.g.a. tidspunktet du har postet (jeg bringer derfor lige dit indlæg op i køen)
Kan også være det måske ville hjælpe hvis du fortalte en smule mere om dig selv. F.eks. hvilke planer / drømme du evt. måtte have vedr. saltvand.
Får du så fortsat ingen positiv respons, må du jo nøjes med baljerne i Randers Regnskov :biggrin:


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
AndersBoerglum
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2268
Tilmeldt: søn 13. feb 2011 19:43
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Hjørring-Nordjylland

Re: Nybegynder.

Indlæg af AndersBoerglum »

Velkommen til :)

Håber at der er en venlig sjæl, som stolt vil vise sin balje frem. - for du må under ingen omstændigheder gør som de gør i Randers regnskov, for har da aldrig set noget så pinligt i mit liv.

Du kan evt ændre overskriften i din tråd, til feks "hjælp i Randers" eller andet, så du får opmærksomhed fra folk i dit område :)


Mvh:
Anders Børglum Christensen.
Jesper ØH
Reactions:

Re: Nybegynder.

Indlæg af Jesper ØH »

AFW76 skrev:Hejsa mit navn er Allan og jeg er ny inden for saltvandsakvarie.Jeg ville høre om der er nogle fra randersområdet der ville vise deres akvarie frem, så jeg kunne få nogle ideér.Mvh Allan AFW76
Hej og velkommen til denne fantastiske hobby : ) Hvis du kommer forbi Vejle på et tidspunkt, skal du være velkommen ; )


Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"