"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

HOB nano refugium / HOB nano frag-tank

Forum for snak om Nano Reefs og alt hvad dertil hører.
Besvar
Thor0469
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 07:55
9
Postnummer: 4800 Nykøbing Falster
Saltvand siden?: 2013

HOB nano refugium / HOB nano frag-tank

Indlæg af Thor0469 »

Hej

Jeg overvejer at starte med at bygge nogle HOB nano refugium'er. Er det noget nogen af jer kunne være intereserede i? Jeg har også overvejet at lave HOB frag-refugiumer, som er designet som et hob frag-tank, hvad er jeres tanker omkring det? Jeg kan evt. komme med tegninger på mål og udseende, vil gerne vente med at bygge før jeg ved om der overhovedet findes en efterspørgsel. Bygger i hvert fald prototypen her snart. Overvejede modeller som skulle kunne passe for akvarier mellem 30-120 liter, evt custom bygget.


Kewin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 930
Tilmeldt: man 25. okt 2010 22:07
13
Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Lausanne, Schweiz

Re: HOB nano refugium / HOB nano frag-tank

Indlæg af Kewin »

Det lyder spændende.
Jeg kunne da godt være interesseret i at se hvordan sådan et vil se ud og hvordan det fungerer. Går ikke ud fra du kan have alt for meget vægt hængende på glasset. En anden ting er udseendet - hvis jeg skulle køre med sådan ét skulle det være flot at kigge på og samtidig diskret. Det kommer selvfølgelig også helt an på pris :)


/Kewin - 160L
Thor0469
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 07:55
9
Postnummer: 4800 Nykøbing Falster
Saltvand siden?: 2013

Re: HOB nano refugium / HOB nano frag-tank

Indlæg af Thor0469 »

Jeg går efter et flot design og noget som er nemt og diskret. Regner med at kunne lave det relativt billigt, lidt usikkert endnu, regner med at skulle kører med pumper og ikke overløb. Jeg kan lægge nogle tegninger om her om et par dage, da jeg ikke har min computer i nærheden.


Besvar

Tilbage til "Nano Reefs"