"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

-

Forum for snak om Nano Reefs og alt hvad dertil hører.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: aqua medic yasha hvor mange fisk?

Indlæg af Carsten »

Kewin skrev:Ærligt talt Jako, så synes jeg du burde holde dig fra søheste og tudsefisk og hvad du ellers har af specialakvarier i tankerne.
Det lyder som om du ikke har så meget erfaring igen med Saltvand, så mit råd ville være at starte dit 36 liters op og lade det køre med 1 - 2 SMÅ og lette fisk. Lad det køre et halvt års (gerne meget længere) tid og tag ved lære af eventuelle problemer der måtte opstå. Og tro mig - du lærer en masse på blot 6 måneder. På den måde vender du dig til dit akvarium og får erfaring med hvordan du kan håndtere forskellige problemstillinger og måske overvejer du endda at opgradere. Det ville være spild af dyreliv (og penge) at kaste sig direkte ud i et specialakvarium uden erfaring - disse tanker kan du jo altid vende tilbage til senere når erfaringen er med dig :)
:GO godt skrevet!
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: aqua medic yasha hvor mange fisk?

Indlæg af PederP »

+1

Og så kommer man i øvrigt let til at undervurdere hvor meget karakter de små blennier og gobies har. De er jo helt ideelle i sådan et akvarium.
De har til gengæld sværere ved at komme til deres ret i et større, hvor de også tit ville blive spist..
Brugeravatar
jako9403
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
Indlæg: 16
Tilmeldt: man 21. okt 2013 14:31
10
Postnummer: 1000-1499 København K

.

Indlæg af jako9403 »

.
Besvar

Tilbage til "Nano Reefs"