"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Fjerne indläg

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Fjerne indläg

Indlæg af ole kekkonen »

Hvorfor,Laver man det Ikke SAA man kan fjerne Sine indlaeg helt?
Tit SAA maa jeg bare lave en . Eller lave edit som jeg har Ikke Tömmermaend idag :dizzy:


Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Fjerne indläg

Indlæg af PederP »

Syntes det er fint der ikke er sådan en knap. Kan også godt lide de forum, hvor man kun kan editere i en begrænset periode.

Fanme træls, hvis der er en lang debat som folk lægger tid og kræfter i. Og så én person har mulighed for at ødelægge meningen af det hele, ved at trække sine indlæg tilbage..


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Fjerne indläg

Indlæg af ole kekkonen »

Men SAA er der jo en der kan Sätte Punkt i sit indlaeg Eller skrive godt nytaar,SAA gir Traaden stadig Ingen mening.
Enten Eller vil jeg mene det skal Väre,en mellemting...ogsaa godt naar Forum Har en Admin med höj tolerance


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Carsten »

Kan kun være enig med PederP.
Der har også været tråde, hvor starteren hele tiden redigerede i sit indlæg, så de svar der kom så helt vidt åndsvage ud i forhold til det første indlæg.
Selvom jeg bestemt ikke er tilhænger af Akvariesiden, så synes jeg de har en god ting. At hvis man redigere i sit indlæg, kommer der en lille boks under indlægget, hvor det oprindelige indlæg står.


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Fjerne indläg

Indlæg af PoulD »

Carsten skrev:Kan kun være enig med PederP.
Der har også været tråde, hvor starteren hele tiden redigerede i sit indlæg, så de svar der kom så helt vidt åndsvage ud i forhold til det første indlæg . . . .
Men hvis man så har en af de der dage hvor man bliver fyret fra jobbet, får en gigantisk fartbøde på vej hjem, hvor man finder konen i seng med en anden og opdager at baljen er revnet og tørlagt . . . Kort sagt, når alt er ad helvede til og fremtiden er så lys som den nederste del af ryggen på en sudanesisk kulminearbejder, så findes der da ikke nogen bedre griner end at læse nogle af Aggers gamle tråde.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 03#p513103" onclick="window.open(this.href);return false;


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Kasper j. »

PoulD skrev:
Carsten skrev:Kan kun være enig med PederP.
Der har også været tråde, hvor starteren hele tiden redigerede i sit indlæg, så de svar der kom så helt vidt åndsvage ud i forhold til det første indlæg . . . .
Men hvis man så har en af de der dage hvor man bliver fyret fra jobbet, får en gigantisk fartbøde på vej hjem, hvor man finder konen i seng med en anden og opdager at baljen er revnet og tørlagt . . . Kort sagt, når alt er ad helvede til og fremtiden er så lys som den nederste del af ryggen på en sudanesisk kulminearbejder, så findes der da ikke nogen bedre griner end at læse nogle af Aggers gamle tråde.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 03#p513103" onclick="window.open(this.href);return false;

:K :K :K :K :K :K :K :K :K :hehe:


Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
11
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Fjerne indläg

Indlæg af MoG »

PoulD skrev:
Carsten skrev:Kan kun være enig med PederP.
Der har også været tråde, hvor starteren hele tiden redigerede i sit indlæg, så de svar der kom så helt vidt åndsvage ud i forhold til det første indlæg . . . .
Men hvis man så har en af de der dage hvor man bliver fyret fra jobbet, får en gigantisk fartbøde på vej hjem, hvor man finder konen i seng med en anden og opdager at baljen er revnet og tørlagt . . . Kort sagt, når alt er ad helvede til og fremtiden er så lys som den nederste del af ryggen på en sudanesisk kulminearbejder, så findes der da ikke nogen bedre griner end at læse nogle af Aggers gamle tråde.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 03#p513103" onclick="window.open(this.href);return false;
Heheh! :biggrin:

Ja , han var et kapitel for sig, hvad angår dette! :biggrin:


Morten
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Anden »

.
Senest rettet af Anden lør 2. jan 2016 12:33, rettet i alt 1 gang.


Billede
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Fjerne indläg

Indlæg af PederP »

Den de bruger på reefcentral, hvor man har et ganske kort stykke tid, hvor man kan slette og editere, er ret fin.
Der er lige mulighed for at rette kommafejl og slette dobbeltpost. Men så fanger bordet. :)


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Fjerne indläg

Indlæg af ole kekkonen »

+1


Jesper ØH
Reactions:

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Jesper ØH »

Må indrømme at jeg tit har ønsket man kunne fjerne indlæg der kun er rettet mod personen for at skade vedkommendes ry og rygte. Men må så også sige at det jo er piv rart, at kunne gå tilbage i folks indlæg, så kan man jo hurtigt se hvem og hvad der udspiller sig. Der er jo bestemt en del folk der bruger meget tid på SF, og som regel også dem der ønsker forandringer meget ofte. Der er jo stort set altid, eller ihvertfald med jævne mellemrum nogen forstyrrende elementer der kommer på SF, og tit og ofte laver splid. Så der syntes jeg det er godt, at man kan gå tilbage og se i folks tråde så man kan se folks hensigter og måde at kominikerer på.


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Fjerne indläg

Indlæg af ole kekkonen »

Ja maaske det var dumt at Puste Til ilden igen,nu gik det jo ligesaa godt


Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Anden »

Jesper ØH skrev:Må indrømme at jeg tit har ønsket man kunne fjerne indlæg der kun er rettet mod personen for at skade vedkommendes ry og rygte. Men må så også sige at det jo er piv rart, at kunne gå tilbage i folks indlæg, så kan man jo hurtigt se hvem og hvad der udspiller sig. Der er jo bestemt en del folk der bruger meget tid på SF, og som regel også dem der ønsker forandringer meget ofte. Der er jo stort set altid, eller ihvertfald med jævne mellemrum nogen forstyrrende elementer der kommer på SF, og tit og ofte laver splid. Så der syntes jeg det er godt, at man kan gå tilbage og se i folks tråde så man kan se folks hensigter og måde at kominikerer på.

Lol at det skulle kommer fra dig er sku da til grin, du har jo ik lavet andet end at slette dine egne indlæg når du har svine folk til og får dårlig smag i munden så slette du dit indlæg og det ser jo totalt latterligt ud men tomme indlæg alle de steder du har været og svine eller bare ødelægge salgstråde.
Så det men at gå tilbage og se i tråde kan man i hvert tilfælle ik gør med dig da du jo sletter næsten alle dine indlæg hvis du bliver sagt i mod.


Billede
Jesper ØH
Reactions:

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Jesper ØH »

Anden skrev:
Jesper ØH skrev:Må indrømme at jeg tit har ønsket man kunne fjerne indlæg der kun er rettet mod personen for at skade vedkommendes ry og rygte. Men må så også sige at det jo er piv rart, at kunne gå tilbage i folks indlæg, så kan man jo hurtigt se hvem og hvad der udspiller sig. Der er jo bestemt en del folk der bruger meget tid på SF, og som regel også dem der ønsker forandringer meget ofte. Der er jo stort set altid, eller ihvertfald med jævne mellemrum nogen forstyrrende elementer der kommer på SF, og tit og ofte laver splid. Så der syntes jeg det er godt, at man kan gå tilbage og se i folks tråde så man kan se folks hensigter og måde at kominikerer på.

Lol at det skulle kommer fra dig er sku da til grin, du har jo ik lavet andet end at slette dine egne indlæg når du har svine folk til og får dårlig smag i munden så slette du dit indlæg og det ser jo totalt latterligt ud men tomme indlæg alle de steder du har været og svine eller bare ødelægge salgstråde.
Så det men at gå tilbage og se i tråde kan man i hvert tilfælle ik gør med dig da du jo sletter næsten alle dine indlæg hvis du bliver sagt i mod.
Netop folk som dig jeg mener. Du er en joke og det vil folk også kunne se, hvis de ser under dine (Vis brugers indlæg) Sådan nogle som dig har vi desværre haft ind imellem, og syntes det er mega trist for SF. Ang slettede indlæg. Er jo netop pga dig og få andre der kun skriver for at lave splid, eller holde sig vågen. Folk kan jo læse lidt og så danne sig et indtryk over hvad og hvem de mener er idioter, derfor mener jeg indlæg skal bibeholdes.


Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Anden »

Jesper ØH skrev:
Anden skrev:
Jesper ØH skrev:Må indrømme at jeg tit har ønsket man kunne fjerne indlæg der kun er rettet mod personen for at skade vedkommendes ry og rygte. Men må så også sige at det jo er piv rart, at kunne gå tilbage i folks indlæg, så kan man jo hurtigt se hvem og hvad der udspiller sig. Der er jo bestemt en del folk der bruger meget tid på SF, og som regel også dem der ønsker forandringer meget ofte. Der er jo stort set altid, eller ihvertfald med jævne mellemrum nogen forstyrrende elementer der kommer på SF, og tit og ofte laver splid. Så der syntes jeg det er godt, at man kan gå tilbage og se i folks tråde så man kan se folks hensigter og måde at kominikerer på.

Lol at det skulle kommer fra dig er sku da til grin, du har jo ik lavet andet end at slette dine egne indlæg når du har svine folk til og får dårlig smag i munden så slette du dit indlæg og det ser jo totalt latterligt ud men tomme indlæg alle de steder du har været og svine eller bare ødelægge salgstråde.
Så det men at gå tilbage og se i tråde kan man i hvert tilfælle ik gør med dig da du jo sletter næsten alle dine indlæg hvis du bliver sagt i mod.
Netop folk som dig jeg mener. Du er en joke og det vil folk også kunne se, hvis de ser under dine (Vis brugers indlæg) Sådan nogle som dig har vi desværre haft ind imellem, og syntes det er mega trist for SF. Ang slettede indlæg. Er jo netop pga dig og få andre der kun skriver for at lave splid, eller holde sig vågen. Folk kan jo læse lidt og så danne sig et indtryk over hvad og hvem de mener er idioter, derfor mener jeg indlæg skal bibeholdes.
Men jeg står ved det jeg har sagt og sletter ik mine indlæg, heller ik i dine tråde.


Billede
Jesper ØH
Reactions:

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Jesper ØH »

Tror godt både du og jeg Anden, og en del på forum ved hvad vi syntes om hinanden :)
Men tråden er om man skal kunne slette sine tråde som ole skriver, og jeg tror det vil blive meget usammenhængende for folk hvis man kommer til det, og specielt for de nye.
Jeg syntes det er rart at alle kan komme med bud på problemstillinger, nye som gamle. Folk kan jo så tage det de syntes de mener er bedst for dem og deres balje.


Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Kasper j. »

Jeg synes som det er foreslået at et indlæg / en tråd skal låses efter 5- 10 min, er den god idé.

Generealt på saltvandsforum så synes jeg altid at tonen har været hård. Jeg kan huske da jeg startede herinde så blev man nærmest latterliggjort fordi man havde stillet spørgsmål, der for erfarne brugere, virkede dumme. Og den adfærd smitter af på alle.

Måske skulle folk starte på en frisk. Prøve at argumentere anderledes. I stedet for at være spydig og sarkastisk så i stedet skrive "jeg mener" eller "jeg har læst". Nogle gange svare folk på en tråd i den bedste mening men skriver noget der er forkert. Så kommer der en mere erfaren bruger og decideret angriber svaret. Det ville være bedre at argumentere og henvise til fakta. Så bliver det ikke en kamp om stolthed, men i stedet for en faglig diskussion som man bliver klogere af.
Senest rettet af Kasper j. lør 2. jan 2016 14:45, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Fjerne indläg

Indlæg af PederP »

Man forstår lige pludselig godt sin mor, når hun sagde til os brødre:
Jeg er ligeglad hvem der gjorde hvad, der skal to til at fortsætte..


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Fjerne indläg

Indlæg af ole kekkonen »

Enig med


Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Lord Mike »

Undskyld, men endnu en tråd som ingen mening giver.......


Brugeravatar
FEM64
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 759
Tilmeldt: tors 2. aug 2012 10:34
11
Postnummer: 8380 Trige
Saltvand siden?: 2011
Kontakt:

Re: Fjerne indläg

Indlæg af FEM64 »

PederP skrev:Man forstår lige pludselig godt sin mor, når hun sagde til os brødre:
Jeg er ligeglad hvem der gjorde hvad, der skal to til at fortsætte..
Ha ha. Det er sgu spot on PederP. :y

Jeg redigerer TIT mine indlæg men KUN stavefejl. Mine meninger står jeg ved og får jeg det formuleret uheldigt, så må jeg "redde" dagen med et indlæg mere. Ikke ændre i det oprindelige så det bliver ukendeligt. :y

Jeg havde også sådan en mor. :wink:

Godt nytår i øvrigt. :beer:


[center]Min holdning er, at hvis man ikke ved noget om det, så kan man lære det....! :-)[/center]
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Fjerne indläg

Indlæg af crazy seahorse »

Jeg synes, at det er en skidt ide at kunne slette indlæg. Netop som flere er inde på - det forstyrrer sammenhængen.
Og hånden på hjertet, så får vi jo alle skrevet noget sludder ind i mellem - men så er det jo heller ikke værre. Så bliver det rettet, enten af en selv eller af en anden og så er det videre derfra.
Jeg er med i en stavegruppe på fb. Her er det god tone, ikke at rette i et indlæg efter der er kommenteret på det.
Lige der, får det folk til at tænke sig gevaldigt om inden de poster noget. Der slås hårdt ned på de mindste fejl.
Sekundet efter du har glemt mellemrum før tøveprikker, eller har misforstået brugen af idiotkomma, så falder hammeren.
Det kan lyde pjattet, men det højner kvaliteten af indlæggene og gør dem mere læseværdige - og så skrives der meget lidt sludder.

Så jeg synes det ville være fint, hvis det også blev god tone her - ikke slette eller rette, efter der er kommenteret. Stavefejl selvfølgelig undtaget.

Erik


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Leonhardt_3400
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 563
Tilmeldt: søn 7. sep 2014 07:54
9
Postnummer: 3400 Hillerød
Saltvand siden?: 2014
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Leonhardt_3400 »

Kan se både for og imod at slette indlæg.
Evt tænker jeg ofte at jeg gerne ville kunne slå fra på et indlæg at det kommer under "dine indlæg" hvis det noget du ikke vil følge længere. Nok mest på de mega lange tråde f.eks. produktinfo og salgstråde.


Tænker en rar ting kunne være at man kunne slette en hel tråd. Ved godt der nogen gange bliver ryttet op i det, men det kunne måske være en hjælp til administrator at man selv kan slette hvis man fx har solgt noget.
Og så igen på den anden side lidt små irriterende hvis man søger fx efter salgsopslag og så man ikke kan finde det måske fordi sælger har slettet alt og erstattet med ...


http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=70864" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
11
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Fjerne indläg

Indlæg af MoG »

Leonhardt_3400 skrev:Kan se både for og imod at slette indlæg.
Evt tænker jeg ofte at jeg gerne ville kunne slå fra på et indlæg at det kommer under "dine indlæg" hvis det noget du ikke vil følge længere. Nok mest på de mega lange tråde f.eks. produktinfo og salgstråde.


Tænker en rar ting kunne være at man kunne slette en hel tråd. Ved godt der nogen gange bliver ryttet op i det, men det kunne måske være en hjælp til administrator at man selv kan slette hvis man fx har solgt noget.
Og så igen på den anden side lidt små irriterende hvis man søger fx efter salgsopslag og så man ikke kan finde det måske fordi sælger har slettet alt og erstattet med ...

Mener salgstrådene bliver slettet efter en måneds tid.. Hvis altså den er låst/ikke nogle nye indlæg.


Morten
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Hougaard »

Man kommer aldrig til at kunne slette hvad andre folk har skrevet, selvom det er "ens egen tråd" - Så sletning af tråde kommer ikke til at ske. (Det er forbeholdt admin-gruppen, og gøres faktisk rigtigt sjældent).

Tråde i salg/køb og sumpen forsvinder automatisk efter en masse periode med inaktivitet.

Udviklingen af phpbb er desværre gået lidt i stampe grundet at en masse folk har forladt projektet (årsag: gpl licensen som systemet er open sourced under). Jeg har kigget på forskellige addons, men det er desværre ikke længere plug'n'play...


Brugeravatar
Benny
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 771
Tilmeldt: lør 17. apr 2010 09:50
13
Postnummer: 2700 Brønshøj
Saltvand siden?: 2010

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Benny »

Hougaard skrev:Man kommer aldrig til at kunne slette hvad andre folk har skrevet, selvom det er "ens egen tråd" - Så sletning af tråde kommer ikke til at ske. (Det er forbeholdt admin-gruppen, og gøres faktisk rigtigt sjældent).

Tråde i salg/køb og sumpen forsvinder automatisk efter en masse periode med inaktivitet.

Udviklingen af phpbb er desværre gået lidt i stampe grundet at en masse folk har forladt projektet (årsag: gpl licensen som systemet er open sourced under). Jeg har kigget på forskellige addons, men det er desværre ikke længere plug'n'play...
Når nu der ikke udvikles på phpbb, er det så ikke en idé, at kigge på andre bb's, som måske er lidt mere smart, og med bedre interface ?


Hilsen
Benny
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fjerne indläg

Indlæg af Hougaard »

Benny skrev:Når nu der ikke udvikles på phpbb, er det så ikke en idé, at kigge på andre bb's, som måske er lidt mere smart, og med bedre interface ?
Jeg har kigget en del på Discourse og har haft et par prøveinstallationer kørende - men jeg er ikke sikker på at verden er klar til en sådan omvæltning endnu - selv små farveændringer har jo historisk fået ligaen af gnavne gamle mænd til at fare i kridthuset og true med bål og brand :beer:

Men der er ingen tvivl om, at med mindre der pludselig sker en radikal omvæltning i phpbb projektet, så skifter vi platform på et eller andet tidspunkt.


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Fjerne indläg

Indlæg af ole kekkonen »

Snakker vi 2016?


Besvar

Tilbage til "Forum generelt"