"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Strømsvigt i Sydhavnen igen

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
dyr200
Reactions:

Strømsvigt i Sydhavnen igen

Indlæg af dyr200 »

Hej så skete det for 3 gang i denne uge har vi haft strøm afbrydelse og har denne gang mistet lidt koraller, kan man melde det til forsikring og hvordan tager de det ?? Mvh Morten
michael26
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1688
Tilmeldt: fre 11. aug 2006 15:41
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: amager

Re: Strømsvigt i Sydhavnen igen

Indlæg af michael26 »

Ja meld det
dyr200
Reactions:

Re: Strømsvigt i Sydhavnen igen

Indlæg af dyr200 »

Havde jeg os tænkt mig Michael, men hvordan ser de på det tror du ??
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3785
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Strømsvigt i Sydhavnen igen

Indlæg af crazy seahorse »

dyr200 skrev:Havde jeg os tænkt mig Michael, men hvordan ser de på det tror du ??
Hvis det kan henføres til en fejl hos Dong, feks en transformerstation der er røget, så kan de sende regningen videre.
Vi havde en sådan fejl herude, hvor der var røget en fase i transformeren. Det er almindeligt, at specielt elektroniske styringer ikke kan tåle fejlspændinger.
Der tog de både koraller og det tekniske udstyr der var stået af. Alle mine strømforsyninger røg ved den lejlighed og de betalte for det hele.
Har ingen andre problemer, så kan det være op ad bakke.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
dyr200
Reactions:

Re: Strømsvigt i Sydhavnen igen

Indlæg af dyr200 »

Så det meldt til forsikringen hvertfald, så må vi se hvad de siger til det hele

crazy seahorse skrev:
dyr200 skrev:Havde jeg os tænkt mig Michael, men hvordan ser de på det tror du ??
Hvis det kan henføres til en fejl hos Dong, feks en transformerstation der er røget, så kan de sende regningen videre.
Vi havde en sådan fejl herude, hvor der var røget en fase i transformeren. Det er almindeligt, at specielt elektroniske styringer ikke kan tåle fejlspændinger.
Der tog de både koraller og det tekniske udstyr der var stået af. Alle mine strømforsyninger røg ved den lejlighed og de betalte for det hele.
Har ingen andre problemer, så kan det være op ad bakke.

Erik
Brugeravatar
minedykker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1796
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 14:56
13
Postnummer: 2980 Kokkedal
Saltvand siden?: 2010

Re: Strømsvigt i Sydhavnen igen

Indlæg af minedykker »

Spændt på hvad de siger til det
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"