"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Slettes tråde nu i flæng?

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
jesper/aarhus
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 932
Tilmeldt: søn 6. feb 2005 12:53
19
Postnummer: 7600 Struer
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Struer (7600)

Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af jesper/aarhus »

Jeg blev ærlig talt meget overrasket over at se, at en tråd oprettet af mig i går, nu er væk (slettet?). Er det virkelig den politik, som der lægges op til her;
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=14&t=36419" onclick="window.open(this.href);return false;

I al sin enkelthed var tråden et spg. til andre brugere, vedr deres erfaringer om et bestemt produkt (eller rettere, om hvordan man kunne fixe et af de problemer der er ved omtalte produkt).

Derefter var der andre brugere der blandede sig på en ikke konstruktiv vis, og gik efter at "tryne" den forhandler hvor produktet, var købt hos. Disse personer skulle naturligvis blot have holdt deres bøtte - eftersom de ikke havde nogen 1. håndserfaringer med det omtalte produkt.

Men at tråden nu er væk, forstår jeg så ikke så meget af. Og synes faktisk også at det er ret krænkende. Hvis man følte et behov for at gribe ind, så kunne man vel "blot" fjerne de pågældende indlæg, og lade mit oprindelige spørgsmål stå.

Men fint nok. Tager det til efterretning. Men er færdig med at poste herinde!
100 *100 * 50 cm cube
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
12
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af MoG »

Undrede mig godt over at den var væk.. Men der er sikkert blevet postet et eller andet i mellemtiden som jeg så ikke har nået at læse inden den blev slettet.. Som jeg også skrev i din tråd Jesper, så bevægede det sig endnu engang i retning af chikane/tilsvining, hvilket jeg var overbevist om IKKE var din hensigt ved at lave tråden.. Men så var der, som du selv siger, nogen der ikke kunne styre sig helt..
Morten
Brugeravatar
Petercw
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1118
Tilmeldt: lør 1. sep 2012 19:13
11
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2012

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af Petercw »

Jeg bemærkede godt de mange dumme kommentar i dit indlæg.

Må jeg forslå at de personer som bliver ved med at komme med den slags bemærkninger, blot bliver fjernet permanent fra forum, i stedet for at at de skal have lov at ødelægge det for os andre?

Jeg er ærlig talt også træt af at tråde med konstruktive spørgsmål, skal ødelægges af disse personer, for at de med garanti bliver slettet.

Jeg synes det er fint at diskutere et spørgsmål om hvordan og hvorledes en fjernbetjening til et produkt (generelt set) er god eller ikke. At nogle mennesker så ikke kan lade være med at lege "forhandler krig", så smid dem dog ud af forum og lad os andre mennesker i fred, så vi kan få svar på vores spørgsmål og have en fornuftig diskussion om et produkt, uanset hvem der har solgt produktet, eller hvem der måske skal sælge det i fremtiden.

Mvh Peter
Mit akvarie: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 74#p588474" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af Hougaard »

Tråden er ikke slettet, blot lige taget til side, mens vi lige får styr over det.
Brugeravatar
jesper/aarhus
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 932
Tilmeldt: søn 6. feb 2005 12:53
19
Postnummer: 7600 Struer
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Struer (7600)

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af jesper/aarhus »

Hougaard skrev:Tråden er ikke slettet, blot lige taget til side, mens vi lige får styr over det.
Potato - pota'to.

Jeg er dog stadig noget uforstående overfor, hvad det er der skal styr på?
- Måske et par af forums brugere og deres indlæg, men der er det da (efterhånden meget ofte) tidligere set, at der ved brugerens indlæg står "slettet af moderator".

Har stor forståelse for, at rollen som admin må være anstrengende her på siden - men for mig er det princippet i at kunne ytre sig frit og i en nogenlunde saglig tone, der tæller. Og det mener jeg stadig er krænket i mit tilfælde.

At man efterhånden ikke kan sige noget her på siden, uden tråde fjernes, indlæg slettes eller at man skal kontaktes pr. Tlf af de der nu måtte føle sig truffet efterfølgende, er så en helt anden sag.....

Men de to forhold tilsammen gør, at jeg i al fald ikke gider ytre mig på forum det næste lange stykke tid.

Men tak for orienteringen, Hougaard. :GO Det ville dog også have været rart at have fået en PB om dette på forhånd - men igen, I har sikkert rigeligt at gøre med siden i forvejen....
100 *100 * 50 cm cube
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3995
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af Engelquist »

Forstår din forvirring Jesper- men tråden blev lagt til side i morges, inden vi hver især skulle ud og passe vores jobs..
Det er ikke din skyld at tråden løb af sporet og den bliver lagt ud igen... Uden de indlæg der forsøgte at blæse til gløderne fra den såkaldte forhandlerkrig... Den orker ingen af os mere...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
kanstrup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 641
Tilmeldt: søn 9. mar 2008 17:00
16
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2002
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af kanstrup »

Jeg aner ikke hvad det er for en tråd der er gået forud for denne debat? Men som sagt tidligere, så fatter jeg slet ik at moderator overhovedet skal blande sig i hvad man må og ikke må skrive her på forum..? Det er jo ikke Kina vi bor i. Og hvis der blir skrevet noget som kan virke stødende eller på anden måde provokerende på visse forhandler for talere, så er disse jo i deres gode ret til helt at holde sig ude af diverse tråde.! Så kan dem der ønsker det bare svine hinanden til eller diskutere eller hvad de nu har lyst til, man er jo ikke tvunget til at tage del i det hvis man ikke ønsker det selv.. :-)
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
12
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af MoG »

Er til dels enig Michael... Men problemet i denne sag var, at Jesper opretter en tråd omkring et problem med hans lampe(r). Der går så ikke længe før nogen får drejet den over på noget der nok mest kan betegnes som chikane/tilsvining mv. Det er ligesom der at kæden hopper af. Fordi folk har nogle interne stridigheder , behøver man udtrykker sig i div. Tråde, hvor formålet med tråden ellers er at finde en løsning på et givent problem. Så de der ønsker at lufte al deres bavl og pi... Kan tage den et andet sted! Er træt af at nogle finder det vældig spændende at puste til ilden , omkring denne "forhandler - krig".. (Som Engelquist også skriver)..
Morten
Brugeravatar
Petercw
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1118
Tilmeldt: lør 1. sep 2012 19:13
11
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2012

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af Petercw »

Jeg synes det er fint at der ryddes op i tråde osv.
Vores Admin og moderator team gør et super arbejde :GO

Jeg fatter bare ikke at de mennesker ikke bliver smidt ud af forum, som gang på gang blander sig og "ødelægger det" for os andre.
Mit akvarie: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 74#p588474" onclick="window.open(this.href);return false;
Drelige
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 387
Tilmeldt: tors 10. nov 2011 21:52
12
Postnummer: 6823 Ansager
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 6823 ansager

Re: Slettes tråde nu i flæng?

Indlæg af Drelige »

ved ikke hvad tråden handler om men synes der er så ærgeligt med den her forhandlerkrig der er ikke mange forhandlere her i dk og der er flere af dem der kæmper en kamp for at kunne følge med div udenlandske internet forhandler, men de udenlandske kan bare ikke hjælpe os søndag morgen kl lort når der er en slange der er knækket eller retur pumpen er stået af osv. jeg støtter de danske forhandlere så vidt muligt om de så hedder Gert, Betty eller mustaffa, har en stor flot butik eller et hjørne i deres garage, så længe jeg er tilfreds med servicen kommer jeg igen.
go aften:D
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"