"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Opførsel på saltvandsforum.dk

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af peder »

Hvis i bare ville indrømme at det er migmigmigmig og atter mig der altid har ret!! så ville der jo ikke være problemer overhovedet :T :W :wink:


Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Brian C »

peder skrev:Hvis i bare ville indrømme at det er migmigmigmig og atter mig der altid har ret!! så ville der jo ikke være problemer overhovedet :T :W :wink:
det kommer sq da godt nok an på du snart får fundet den Dremmel frem, jeg mangler stadig et stykke "devils eye" :sneaky2: :T :T :T


Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af peder »

Snart min ven, du er ikke glemt!!


Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Brian C »

peder skrev:Snart min ven, du er ikke glemt!!
he he :beer:


Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af pederrevnørd »

Hej alle, og især tak til admin for at støtte op om denne nye tone.

Jeg er ny for jer, men har haft saltvand i mere end 25 år. Jeg har før udelukkende skrevet indlæg på udenlandske forum, da disse var hjælpende, forstående, og ikke nedladende overfor bestemte type af forretninger og eller enkeltpersoner.

Alle skal have lov til at udtrykke deres holdning, men form og etik bør være i højsædet.
Vi har alle vores egne meninger, både om vejen til succes med akvariet, og der er mange veje til succes, og endnu flere til fiako......

Så herfra melder jeg mig aktivt ind i klubben, glad for at se ny opstrammet politik, så det kan være et ordentligt sted, hvor vi kan lære af hinanden. Dele erfaringer, og dele specielt erfaringer om nye veje - nye veje som bør drøftes her, således at der opnåes et forum hvor vi kan hjælpe nye, og hjælpe hinanden.

I bund og grund vil vi alle jo blot have lige præcis det lækreste akvarie i verden :-)

god weekend til alle :-) :biggrin:

Peder


1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Marco R »

pederrevnørd skrev:Hej alle, og især tak til admin for at støtte op om denne nye tone.

Jeg er ny for jer, men har haft saltvand i mere end 25 år. Jeg har før udelukkende skrevet indlæg på udenlandske forum, da disse var hjælpende, forstående, og ikke nedladende overfor bestemte type af forretninger og eller enkeltpersoner.

Alle skal have lov til at udtrykke deres holdning, men form og etik bør være i højsædet.
Vi har alle vores egne meninger, både om vejen til succes med akvariet, og der er mange veje til succes, og endnu flere til fiako......

Så herfra melder jeg mig aktivt ind i klubben, glad for at se ny opstrammet politik, så det kan være et ordentligt sted, hvor vi kan lære af hinanden. Dele erfaringer, og dele specielt erfaringer om nye veje - nye veje som bør drøftes her, således at der opnåes et forum hvor vi kan hjælpe nye, og hjælpe hinanden.

I bund og grund vil vi alle jo blot have lige præcis det lækreste akvarie i verden :-)

god weekend til alle :-) :biggrin:

Peder
Hej Peder,

Vil lige byde dig velkommen til dette forum :)

Og kan kun give dig ret i de ting, som du skriver :y :GO

Mvh.
Marco R


wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af wondersurfer »

Ja velkommen til og vil da opfordre dig til at lave en tråd med billeder af dit akvarium så vi kan se hvad du har opbygget :-)


288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af pederrevnørd »

Hejsa,

Tak for jeres velkomst :-) gør mig meget glad

Jeg skal nok få lavet billedtråd her meget snart.

Kort fortalt er det er ca 1200 l plus 2-300 l sump. 90% SPS, rest LPS. Mål på akvariet 140X120X75.
2 x 400w 14000k samt T5 blå, KRAFTIG SKUMMER og Prodibiometoden med Zeo reactor, samt ca og kh etc....

Dette er et nyt setup, har kørt i 2 måneder nu, men allerede fede fede farver og ca 100 koraller i det. Meget glad for det, og glad for at være en del af jeres forum :-)

Mvh
Peder


1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Marco R »

pederrevnørd skrev:Hejsa,

Tak for jeres velkomst :-) gør mig meget glad

Jeg skal nok få lavet billedtråd her meget snart.

Kort fortalt er det er ca 1200 l plus 2-300 l sump. 90% SPS, rest LPS. Mål på akvariet 140X120X75.
2 x 400w 14000k samt T5 blå, KRAFTIG SKUMMER og Prodibiometoden med Zeo reactor, samt ca og kh etc....

Dette er et nyt setup, har kørt i 2 måneder nu, men allerede fede fede farver og ca 100 koraller i det. Meget glad for det, og glad for at være en del af jeres forum :-)

Mvh
Peder
Hej igen Peder,

Hold da op det lyder som et lækkert setup :y

Håber snart, at der kommer billeder :wink: :GO

Mvh.
Marco R


Brugeravatar
dekoin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1049
Tilmeldt: tirs 20. nov 2007 21:05
16
Postnummer: 9520 Skørping
Geografisk sted: Rebild

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af dekoin »

Spændende tråd


VH dekoin alias Claus
Brugeravatar
Mattsson-Bornholm
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 51
Tilmeldt: søn 14. nov 2010 20:13
13
Postnummer: 3700 Rønne
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Rønne 3700 Bornholm

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Mattsson-Bornholm »

Må også sige af personlig som nybegynder føler jeg mig godt ind i varmen og syntes folk er godt til af komme med nogle gode svar fra nogle som mig der kan komme med mærkelige spørgsmål :P og så er der nogle der en gang imellem giver en, en fed guide her inde :y tak til disse folk :clap:


Hilsen Daniel Mattsson
Mattsson332@gmail.com

Mit Boyu TL-550 (154L + ca. 50L sump) viewtopic.php?f=5&t=45367

Billede
squell22
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør 9. maj 2009 15:49
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Søborg

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af squell22 »

Har selv droppet saltvand i snart 2 år. med er igang med et redsea max projekt med sump og led. Men har jo fuldt med herinde, og tone er (måske var) hård over for de nye, og det er en skam, for hvordan skal vi holde liv i denne fede verden hvis de nye bliver skramt væk. De skal jo også være med til at holde liv i de få butiker hvor man, stadig kan købe udstyr og levende til akvariet.

med ellers så vil jeg sige at der er mange super rare mennesker herinde, med der skal bare så få til at ødelægge det. ser bare på FCK-Brøndby 32000 tilskuder, og så er der 100 af dem som laver rav i det. og så er alle Fans bøller :)


Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af crazy seahorse »

squell22 skrev:Har selv droppet saltvand i snart 2 år. med er igang med et redsea max projekt med sump og led. Men har jo fuldt med herinde, og tone er (måske var) hård over for de nye, og det er en skam, for hvordan skal vi holde liv i denne fede verden hvis de nye bliver skramt væk. De skal jo også være med til at holde liv i de få butiker hvor man, stadig kan købe udstyr og levende til akvariet.

med ellers så vil jeg sige at der er mange super rare mennesker herinde, med der skal bare så få til at ødelægge det. ser bare på FCK-Brøndby 32000 tilskuder, og så er der 100 af dem som laver rav i det. og så er alle Fans bøller :)
Hej squell22
Du skal da bare komme frisk med dine indlæg, de er lige så vigtige og velkomne som alle andres.

Jeg håber ikke at det er vores/mine indlæg i vsv tråden der har skræmt dig. Det ville jeg være meget ked af hvis det var. :(
Der er bare tale om lidt godmodigt drilleri.
Desværre er det som Peder skriver sådan, at det skrevne ord kan virke lidt hårdere end det måske var meningen.
Samtidig er det vel også sådan, at stikker man snuden frem ( og det gælder også for mig selv) så kan den komme lidt i klemme. :wink:
Men der ligger ikke mere i det end som så, i hvert fald ikke fra min side. Jeg kan jo ikke tale for andre.

Men har jeg stødt eller skræmt dig, så får du hermed en undskyldning. Det var ikke meningen. :beer:
Hvis ikke det var mig det var skrevet til, så er jeg en undskyldning foran. Jeg kan jo komme til det igen :)

Erik


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
squell22
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør 9. maj 2009 15:49
14
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Søborg

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af squell22 »

nej nej Kære Erik det var ikke dig. og det var heller ikke noget jeg personligt har oplevet. Har bare sent nogle af de nye få lidt hård medfart. med alt denne er fortid. god dag til jeg alle og må akvarie værdierne være med jer ;)


Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af pederrevnørd »

Hougaard skrev:Kære Alle,

Igennem det sidste stykke tid har der, trods det gode vejr, været forskellige former for "uro" på forummet. Og moderator-gruppen vil gerne have lov til at præcisere reglerne her på forummet.

Når man opretter sig på forummet, accepteres bla. følgende betingelser:

Du indvilliger i ikke at indsende nogen form for fornærmende, uanstændigt, vulgært, bagtalende, hadefuldt, truende eller sexuelt orienteret materiale eller indsende andet materiale, som er i strid lovgivningen, det være sig i dit eget land, landet hvor "Saltvandsforum DK" er hostet eller international lovgivning. Gør du dette, kan dette medføre, at du øjeblikkeligt og permanent bliver udelukket, med meddelelse herom til din Internet udbyder, hvis det vurderes påkrævet af os. IP-adresserne for alle indlæg logges for at give mulighed for at håndhæve disse betingelser. Du indvilliger i at "Saltvandsforum DK" har ret til at fjerne, ændre, flytte eller låse enhvert emne til enhver tid, såfremt vi finder dette passende.

Sagt på en anden måde, så er ordet frit, men det er tonen ikke ! Saltvandsforum.dk er et sted hvor vi kan være dybt uenige om vores hobby, men et sted hvor vi er uenige på en sober måde og har respekt for andres holdninger og værdier, husk igen på, nogen folk kan holde Goniopora andre kan ikke, og sådan er vi så forskellige.

Vi siger ikke at vi skal indføre folketings titulering med Hr. og Fru., men tonen skal være sober og som tidligere har sagt, kan man ikke sige det face-to-face, så skal man nok lade være med at skrive det.

Hvis der er noget der er uklart, står hele moderatorgruppen klar til at hjælpe med at præcisere budskabet.

Mvh
Lars M, Peters1 og Hougaard
Synes at dette råd trængte til at blive gentaget - og efterlevet på forummet :y
Mvh
Peder


1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Cido
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 249
Tilmeldt: søn 1. apr 2012 06:25
11
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2012

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Cido »

Jeg er absolut ikke enig Peder..... vejret har ikke været specielt godt det sidste stykke tid :naughty:
Men derudover kan jeg kun give dig ret :GO

Mvh Lars


ejsing86
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 352
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 18:53
11
Postnummer: 7800 Skive
Saltvand siden?: 2012

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af ejsing86 »

Jeg synes at alle jeg har været i kontakt med har været yderst hjælpsomme og tak for det.. Kun positive oplevelser herfra :)


Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Tykki »

Her er da vildt roligt, næsten for meget ro. Det lige før man savner lidt ramasjang i gaden.


Bokelund
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 784
Tilmeldt: tirs 9. okt 2007 18:06
16
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Bokelund »

jeg synes bestemt heller ikke det er slemt for tiden. :)


Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1790
Tilmeldt: søn 8. dec 2013 19:15
10
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Mic4700 »

syntes osse det kører helt fint på SF for tiden , det jo kun godt at alle ikke er enige om alt og får nogle gode diskussioner om diverse emner ,ellers var SF jo værdiløst , det vel meningen man skal kunne dele viden om man er enige eller ej. :beer:


Gulkan
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 684
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 20:41
10
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2013

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Gulkan »

Enig i at tonen er bedre end set før :-) dog har der de sidste par dage været et par eksempler på at salgstråde og simple spøgertråde er blevet til meningsløse dikutionstråde langt fra det som tådstarter har haft til hensigt med sin tråd. Forestiller mig det er det Peder referere til. :-)


1000 l fra den 6/1-2019
Brugeravatar
FEM64
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 759
Tilmeldt: tors 2. aug 2012 10:34
11
Postnummer: 8380 Trige
Saltvand siden?: 2011
Kontakt:

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af FEM64 »

Jeg oplever også kun hjælpsomhed herinde. Ikke de trælse og dårlige oplevelser MEN jeg er også meget opmærksom på hvordan jeg får formuleret mig. Ikke så meget stavefejl eller ej (man kan jo rette sit indlæg) men mere tonen. Husk at det er svært at høre ironi og sarkasme i en tekst. Det er langt lettere face to face. Tænk over hvad du skriver så vil du kun opleve de fantastisk hjælpsomme mennesker og ikke idioterne..... :y

For at drage en parallel til et tidligere arbejde: Jeg sad i et døgncenter og betjente/overvågede de store erhvervskunder på deres Internetforbindelser. Jeg havde et par kolleger (kvinder) som ALTID fik de trælse kunder. De undrede sig over det men måske KUNNE det være deres tone og ordvalg som pissede kunderne af? Bare en tanke. :wink:


[center]Min holdning er, at hvis man ikke ved noget om det, så kan man lære det....! :-)[/center]
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af AndersGS »

Jeg synes nu også det er helt fint for tiden - det hjælper altid at have bag øret, at man ikke har pligt til at svare i alle indlæg, men man gerne bidrage såfremt man har noget konkret ift til trådstarter/relevans ift debatten.

Vi lærte i Cirkus Milli, at før man kalder op i radioen, så brug: "Tænk, Tast, Tal". :think: :computer: :grouphug: Det forsøger jeg altid selv at bruge.


Brugeravatar
Julian
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 53
Tilmeldt: ons 30. dec 2009 13:31
14
Postnummer: 2000 Frederiksberg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2000 Frederiksberg

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Julian »

Jeg har altid tænkt på saltvandsforum som et behageligt sted hvor vi alle har hjulpet hinanden, okay ind imellem har tonen været hård ( læs: for hård ).

Jeg er netop vendt tilbage efter et års tids inaktivitet i hobbyen, og må sige jeg er ked af der ikke er så meget aktivitet som der var engang - hvor er alle blevet af? Er saltvands hobbyen dødende i DK eller er det bare mig der har ramt forummet på et dårligt tidspunkt?


Ville din kone også blive skide sur hvis du mistede alle jeres familie billeder?
Online Backup - kr. 29 / mdr - http://www.recuvio.dk/online-backup/ - Tør du la' vær?
Brugeravatar
Cido
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 249
Tilmeldt: søn 1. apr 2012 06:25
11
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2012

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Cido »

Hej Julian.

Prøv at søge på: Forums udvikling, så får du måske lidt af svaret.

Mvh Lars


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af Carsten »

Julian skrev:Jeg har altid tænkt på saltvandsforum som et behageligt sted hvor vi alle har hjulpet hinanden, okay ind imellem har tonen været hård ( læs: for hård ).

Jeg er netop vendt tilbage efter et års tids inaktivitet i hobbyen, og må sige jeg er ked af der ikke er så meget aktivitet som der var engang - hvor er alle blevet af? Er saltvands hobbyen dødende i DK eller er det bare mig der har ramt forummet på et dårligt tidspunkt?
Nogle er stoppet og nye er kommet til.
Et par af de værste "bulderbasser" er sat i skammekrogen.
Synes aktiviteten er nogenlunde den samme, i hvert fald er det stort set de samme ting der spørges ind til.
Nogle emner er blevet noget ud dateret, så som Hqi, men andre er kommet til.


Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af apfolmer »

Julian skrev:Jeg har altid tænkt på saltvandsforum som et behageligt sted hvor vi alle har hjulpet hinanden, okay ind imellem har tonen været hård ( læs: for hård ).

Jeg er netop vendt tilbage efter et års tids inaktivitet i hobbyen, og må sige jeg er ked af der ikke er så meget aktivitet som der var engang - hvor er alle blevet af? Er saltvands hobbyen dødende i DK eller er det bare mig der har ramt forummet på et dårligt tidspunkt?
Jeg fornemmer bestemt at aktiviteten er faldet.

Mange af dem i " min saltvandskreds" syntes at forum har forandret sig, lidt skævt, ift tidligere.

Selv bruger Jeg det også markant mindre end tidligere. Vintermånederne burde være højtid på fora som dette ,,,, men det burde kunne ses i backend, på logs og statistikker.
Men som Carsten siger, så kommer der selvfølgelig nye til og gamle falder fra.


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af ole kekkonen »

[quote="Hougaard"]

Når man opretter sig på forummet, accepteres bla. følgende betingelser:

Du indvilliger i ikke at indsende nogen form for fornærmende, uanstændigt, vulgært, bagtalende, hadefuldt, truende eller sexuelt orienteret materiale eller indsende andet materiale, som er i strid lovgivningen, det være sig i dit eget land, landet hvor "Saltvandsforum DK" er hostet eller international lovgivning. Gør du dette, kan dette medføre, at du øjeblikkeligt og permanent bliver udelukket, med meddelelse herom til din Internet udbyder, hvis det vurderes påkrævet af os. IP-adresserne for alle indlæg logges for at give mulighed for at håndhæve disse betingelser. Du indvilliger i at "Saltvandsforum DK" har ret til at fjerne, ændre, flytte eller låse enhvert emne til enhver tid, såfremt vi finder dette passende.

Jeg efterLyser aktiv Indsats Ifra Administrator Til at overholde forummets Regler.


Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af PederP »

ole kekkonen skrev:
Hougaard skrev:
Når man opretter sig på forummet, accepteres bla. følgende betingelser:

Du indvilliger i ikke at indsende nogen form for fornærmende, uanstændigt, vulgært, bagtalende, hadefuldt, truende eller sexuelt orienteret materiale eller indsende andet materiale, som er i strid lovgivningen, det være sig i dit eget land, landet hvor "Saltvandsforum DK" er hostet eller international lovgivning. Gør du dette, kan dette medføre, at du øjeblikkeligt og permanent bliver udelukket, med meddelelse herom til din Internet udbyder, hvis det vurderes påkrævet af os. IP-adresserne for alle indlæg logges for at give mulighed for at håndhæve disse betingelser. Du indvilliger i at "Saltvandsforum DK" har ret til at fjerne, ændre, flytte eller låse enhvert emne til enhver tid, såfremt vi finder dette passende.

Jeg efterLyser aktiv Indsats Ifra Administrator Til at overholde forummets Regler.
Ok. Ret ironisk den efterlysning kommer fra dig...


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Opførsel på saltvandsforum.dk

Indlæg af ole kekkonen »

Jeg gaar Ikke paa Person angreb,det er et Debat Forum
Hvorfor kan man Ikke have Anden mening?
Det er Ikke kun mig,der er Altid en hakkekylling herinde.
Derfor er der brug for en Administrator Til at afgöre det.
En passiv ADM. Virker Ikke godt
Senest rettet af ole kekkonen søn 6. dec 2015 10:13, rettet i alt 1 gang.


Besvar

Tilbage til "Forum generelt"