"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Månedens Akvarie - Juni 2007

Brugeravatar
UrbanSage
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 926
Tilmeldt: fre 22. dec 2006 20:33
17
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: South Dakota
Kontakt:

Indlæg af UrbanSage »

mads-fisk skrev:Det bliver spændende at følge din nye balje. Hvad har fået dig til at vælge akryl?
Akryl er langtids holdbart, der er ingen silikone samlinger plus jeg kan selv polere det hvis der er en ridse i overfladen.
Derudover er der langt bedre farve penetrering end glas saa alting ser flottere ud. (kunne naturligvis have valgt starfire for at opnaa samme klarhed men saa begynder det at koste).
Jeg kan nemt bore huller i akryl som det passer mig og saa vejer det ikke saa meget. Plus hvis en stor sten skulle vaelte saa sker der ikke andet end en ridse i akryl.
Mikkel E skrev:De lyder nu ikke af så meget, for et tilsyneladende veludført og flot akvarie, hvad er målene og volumen på dem?
Jeg fik ogsaa en helt god pris ;) den butik jeg koebte det igennem er samme ejer som jeg byttede levende sten med. Og da jeg koebte dette akvarie gjorde han det samme saa vi kunne bringe prisen saa langt ned som muligt.

Akvariet er 6'x3'x2' sumpen er 4'x2'x2' saa kan du selv finde lomme regneren frem :D men det er et ca. 269 gallon akvarie med en ca. 119 gallon sump.
Derudover regner jeg med at bruge mit nuvaerende 75 gallon akvarie som refugium.


Besvar

Tilbage til "Månedens Akvarie"