"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Koral rev dokumentar

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 500
Tilmeldt: tors 10. apr 2008 17:02
15
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Randers

Koral rev dokumentar

Indlæg af TroJanRds »

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 1Uu74hCw--

har også en del gode på min server :K


Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Koral rev dokumentar

Indlæg af crazy seahorse »

Dejligt at se, at der er andre der laver en samling/bibliotek.
Det har jeg selv og håber på at kunne samle dem på en overskuelig måde. Pt ligger de på to servere. Rart kun med en.

Har du nogensinde set den samling af Albert Tiels skriverier?
Han var en af pionerende inden for vores hobby. Det var hos ham jeg første gang stødte på ordet chelatorer og hvilke problemer de kunne skabe for os.
Han behandler også alle emner.

Fint arbejde du har lavet.

Erik


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 500
Tilmeldt: tors 10. apr 2008 17:02
15
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Randers

Re: Koral rev dokumentar

Indlæg af TroJanRds »

crazy seahorse skrev:Dejligt at se, at der er andre der laver en samling/bibliotek.
Det har jeg selv og håber på at kunne samle dem på en overskuelig måde. Pt ligger de på to servere. Rart kun med en.

Har du nogensinde set den samling af Albert Tiels skriverier?
Han var en af pionerende inden for vores hobby. Det var hos ham jeg første gang stødte på ordet chelatorer og hvilke problemer de kunne skabe for os.
Han behandler også alle emner.

Fint arbejde du har lavet.

Erik
nej det har jeg ikke så tak for info det vil jeg søge efter.. er vild med David Attenborough´s programmer og er hvis nogen nye bbc programmer med en Monty Halls men dem har jeg heller ikke set endnu :K er ved at overveje om man skulle dele dem herinde da jeg har noget PLEX system kørende for familien kan gå ind og se de nyeste film og serier meeeen mon min server vil kunne håndtere trafikken? den er godt nok med 2x intel xeon og 16giga ram men trafikken vil jo nok stige .. ud over jeg køre gennem 2 VPN linjer 1000/500Mbit og jeg skal oprette en bruger pr person så er lidt bøvlet men virker ligesom netflix så selv min gamle mor bruger det :K


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"