"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Saltvandsákvariet gruppe på FB

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
TroJanRds
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 500
Tilmeldt: tors 10. apr 2008 17:02
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Randers

Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af TroJanRds »

Hej

har undret mig meget over nu hvor jeg har været lidt akriv på den gruppe på fb ... at mange af de spørgsmål de spørger om derinde er som om man aldrig har sat sig lidt inde i tingene inden start .. har henvist til vores lille samfund herinde til flere og med både negativt og det viste jeg ikke agtig respons ... ud over at man måske også har et lidt anderledes synspunkt på tingene derinde end de fleste har her .. som om man går mere op i hobbyen her end på fb gruppen .. dog er der nogle gavet imellem (kan jeg se på de billeder de poster af deres akvarie og tænker også det er folk herinde fra... syntes bare det er sjovt der er så stor forskel derfor dette indlæg :)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Carsten »

Det er vel det samme som med andre steder i samfundet. Man kigger lidt rundt, og straks tror man at man kan det hele. Mange af dem som er på Fb grupperne er også her, men lurer blot lidt. For hvor vi virker lidt gammeldags, maner til besindighed, gå langsomt frem. Så er det mere fuldkraft frem og lad være med at se dig tilbage. Vælter lortet, så prøver vi med guldfisk i næste uge, istedet for at se hvad pokker gik der galt.
Jeg er selv med i 2 af de FB grupper, mest bare for at se hvad der sker
Steen
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 19. okt 2013 17:05
10
Postnummer: 2670 Greve
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Steen »

Grunden til at folk bruger FB er den hurtige respons på deres spørgsmål.
Folk har ikke tålmodighed til at bruge forum og er enligt også ligeglade med hvor mange gange det samme spørgsmål har været stilet. De gider alligevel ikke at bruge tid på søge.
Twinks
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 501
Tilmeldt: søn 23. okt 2016 09:09
7
Postnummer: 6100 Haderslev
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 6100

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Twinks »

Syntes dog det er et par dage siden der har været en billed af en behåret orm med spørgsmålet om hvad ddet er. Der var en overgang hvor der blev spurgt mindst 1 gang om dagen.
Mvh. Thomas
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
trine...
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1142
Tilmeldt: tirs 5. jan 2010 18:41
14
Postnummer: 3630 Jægerspris
Saltvand siden?: 2002

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af trine... »

Hudløst enig... men når det så er sagt så skal begynderne jo selvfølgelig starte et sted.
Tilgangen til hobbyen er måske blevet mere mainstream, og måske ovenikøbet lidt for let tilgængelig for folk som lige har lidt løse kontanter mellem hænderne, og som lige har fået en spontan ide om at skulle have et stykke velindkørt natur stående i stuen.
Hvor JEG specifkt får en dårlig, er når folk sidder med lapperne fremme i jeg position og bare kræver at få det hele serveret på et sølvfad. Det er jo viden som for os andre lidt mere rutinerede, som startede i gamet på et tidspunkt hvor viden måske ikke var lige så let tilgængelig eller udbredt, bestemt heller ikke har været gratis eller er kommet af sig selv.
Learning By Doing... Trial and Error.
Derfor tager jeg virkelig hatten af når jeg ser tålmodige erfarne akvarister sidde og bruge tid på at krænge deres sjæl og til tider dyrtkøbte erfaringer ud blot for at hjælpe en potentiel vildt fremmed... Men bliver samtidig lidt pissed over hele den her arrogante "jeg mentalitet".
Respekt til de få ildsjæle der forstår at bevare fatningen til stadighed giver kompetent rådgivning folks evindelige ignorance til trods. Når jeg så har hostet færdig så vil jeg sige at grunden til at jeg selv bliver ved, er at jeg ikke kan lade være og at der heldigvis stadig findes kompetente modtagere som formår at omsætte det til noget brugbart i praksis, men det er også fordi de oprigtigt er interesserede. For nogle vil det være en kortvarig dille og for andre lidt mere seriøse og ihærdige personer bliver interessen måske hængende lidt mere permanent. Så det er en hel naturlig selektionsproces som skiller fårene fra bukkene, dog er nemmere tilgang med til at forstyrre denne balance.
Men hvor skal grænsen gå og hvem er depolariseret og upartisk nok til at håndhæve den, i en hobby som iforvejen er baseret på en voldsom form for ambivalens ift både bæredygtig og bevarelse af hele vores alle sammens primære økosystem?
Jeg synes at ydmyghed passer bedst ind i denne ligning, når man så alligevel vælger at entrere denne hobby velvidende at man her har med truede dyre/plantearter at gøre.

Undskyld romanen, blev bare lige nødt til at klare halsen;-)
Brugeravatar
trine...
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1142
Tilmeldt: tirs 5. jan 2010 18:41
14
Postnummer: 3630 Jægerspris
Saltvand siden?: 2002

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af trine... »

Altså primært relateret til snakken omkring Facebook...
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af ole kekkonen »

Har forlængst meldt mig ud ifra FB
Sig til alle Mine Venner derinde at jeg er sorry
Det gav mig ikke lige hvad jeg havde forventet
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4663
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Anders månsson »

Jeg er lost i forhold til fb... Men er da medlem på nogen... Bruger det ikke rigtigt... Liker nogle billeder og til salg... Men det er her på forum jeg finder substans!
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4007
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Engelquist »

Helt enig: Fb er hurtigt og meget overfladisk...
På et godt gammeldaws forum, går det lidt langsommere- men der bliver oftest tænkt over svarene- så hvis man har liiidt tålmodighed skal man nok få svar på sine spørgsmål... hvis man ikke gider vente, har forummet en uvurderlig database og god søgefunktion, der kan hjælpe med at løse de fleste saltvandsrelateret problemer/spørgsmål :-)
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Amazonas
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 120
Tilmeldt: ons 10. jan 2018 19:46
6
Postnummer: 5500 Middelfart
Saltvand siden?: 2010

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Amazonas »

Kan ikke undvære forum som dette, det er lidt som at have en papiravis i hånden fremfor den flygtige FB side... ved ikke om det giver mening?

Nyder at se de h
Kvalificerede svar og håber da en dag at kunne give tilbage
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3791
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af crazy seahorse »

Amazonas skrev:Kan ikke undvære forum som dette, det er lidt som at have en papiravis i hånden fremfor den flygtige FB side... ved ikke om det giver mening?

Nyder at se de h
Kvalificerede svar og håber da en dag at kunne give tilbage
Skægt du nævner det med avisen.
Jeg er en af dem der stadig køber aviser - og jeg køber også bøger, jeg elsker bøger og har et bibliotek med rigtig mange bøger fra gulv til loft.
Læste den anden dag - for øvrigt på fb, at en af mine fb venner skrev at han havde købt et par akvariebøger. Bøger nogen havde skrevet med omtanke, nogen havde sat dem op og printet dem ud/ fået dem trykt og indbundet. Der er nu noget særligt over det og jeg holder meget af det.
Fb kigger jeg for sjov, når jeg ikke har andet at lave.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Jones »

Jeg har selv gået og tænkt det samme. Især da der, som Thomas skriver, begyndte at blive spurgt til børsteorme på daglig basis.

Jeg ser det også som et udtryk for, at folk mangler tålmodigheden, evnen og lysten til selv at undersøge tingene nærmere, inden de blot spørger, og forventer at få al viden og alle løsninger serveret på et sølvfad.

Som Erik køber jeg også bøger. Helst de gamle antikke om dansk vestindien. De oser af viden, historie og liv :D Og ja, jeg har også et mindre bibliotek efterhånden. Nå det blev et sidespring.

Jeg henviser også ofte til saltvandsforum, men det er som om folk ikke helt har lysten når der skal ventes mere en 2 min på at få svar.
o_O
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3791
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af crazy seahorse »

Jones skrev:Jeg har selv gået og tænkt det samme. Især da der, som Thomas skriver, begyndte at blive spurgt til børsteorme på daglig basis.

Jeg ser det også som et udtryk for, at folk mangler tålmodigheden, evnen og lysten til selv at undersøge tingene nærmere, inden de blot spørger, og forventer at få al viden og alle løsninger serveret på et sølvfad.

Som Erik køber jeg også bøger. Helst de gamle antikke om dansk vestindien. De oser af viden, historie og liv :D Og ja, jeg har også et mindre bibliotek efterhånden. Nå det blev et sidespring.

Jeg henviser også ofte til saltvandsforum, men det er som om folk ikke helt har lysten når der skal ventes mere en 2 min på at få svar.
Godt at høre jeg ikke er alene om bøgerne, Johan. Jeg køber mest faglitteratur, men også gode krimier finder vej til hylderne.
En forfatter som Sissel-Jo Gazan, der har en biologi baggrund har skrevet et par fantastiske krimier, som jeg klart kan anbefale. Sidespring, sorry.
Jeg har også lagt et par links ind fra SF, bla på Jesper ØH´s side. Men de bliver sgu slettet igen, da hans FB gruppe ikke vil acceptere links til SF.
DET pisser mig af, for det er jo et spørgsmål om vidensdeling (sidst om Ich, hvor jeg jo lavede en samling af den viden der var tilgængelig på det tidspunkt) Det var jo ikke ment som reklame for SF. Ren vidensdeling til en ny der havde problemer og ikke kunne forstå det der skete.
Det kan få mig til at fravælge den gruppe. Jeg gider ikke sådan noget pis.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Stig Jest
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 991
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 14:30
13
Postnummer: 3480 Fredensborg
Saltvand siden?: 1991

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Stig Jest »

crazy seahorse skrev:
Jones skrev:Jeg har selv gået og tænkt det samme. Især da der, som Thomas skriver, begyndte at blive spurgt til børsteorme på daglig basis.

Jeg ser det også som et udtryk for, at folk mangler tålmodigheden, evnen og lysten til selv at undersøge tingene nærmere, inden de blot spørger, og forventer at få al viden og alle løsninger serveret på et sølvfad.

Som Erik køber jeg også bøger. Helst de gamle antikke om dansk vestindien. De oser af viden, historie og liv :D Og ja, jeg har også et mindre bibliotek efterhånden. Nå det blev et sidespring.

Jeg henviser også ofte til saltvandsforum, men det er som om folk ikke helt har lysten når der skal ventes mere en 2 min på at få svar.
Godt at høre jeg ikke er alene om bøgerne, Johan. Jeg køber mest faglitteratur, men også gode krimier finder vej til hylderne.
En forfatter som Sissel-Jo Gazan, der har en biologi baggrund har skrevet et par fantastiske krimier, som jeg klart kan anbefale. Sidespring, sorry.
Jeg har også lagt et par links ind fra SF, bla på Jesper ØH´s side. Men de bliver sgu slettet igen, da hans FB gruppe ikke vil acceptere links til SF.
DET pisser mig af, for det er jo et spørgsmål om vidensdeling (sidst om Ich, hvor jeg jo lavede en samling af den viden der var tilgængelig på det tidspunkt) Det var jo ikke ment som reklame for SF. Ren vidensdeling til en ny der havde problemer og ikke kunne forstå det der skete.
Det kan få mig til at fravælge den gruppe. Jeg gider ikke sådan noget pis.

Erik
Deler alle dine tanker om bøger, både fag og skønlitteratur.
I min optik er Facebook-grupperne nærmest skadelige for vores hobby.
Var medlem af Jesper ØH’s gruppe, indtil han erklærede krig mod SF. Derfra var valget enkelt.
Jeg er i dag medlem af et par salgsgrupper, men jeg har aldrig brugt dem til noget.

Mvh. Stig
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af tim_rn »

Hvis I vil finde noget sympati frem og blive langt mere overbærende, så har jeg en udfordring.

Vær medlem af den engelske/amerikanske gruppe: Saltwater Aquarium & Reef Keepers

52000+ medlemmer.

Så kan jeg love jer for at I får det fantastisk med de danske. ;)
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4663
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Anders månsson »

tim_rn skrev:Hvis I vil finde noget sympati frem og blive langt mere overbærende, så har jeg en udfordring.

Vær medlem af den engelske/amerikanske gruppe: Saltwater Aquarium & Reef Keepers

52000+ medlemmer.

Så kan jeg love jer for at I får det fantastisk med de danske. ;)
hvad sker der der?
fortæl fortæl`?
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af tim_rn »

Anders månsson skrev: hvad sker der der?
fortæl fortæl`?
Well.. hvis der er ca 2500 på den danske side, så sker der vel det samme. Bare 20 gange. Så ja. Nok bare det samme..
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4663
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Anders månsson »

Aha ;-)
Brugeravatar
trine...
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1142
Tilmeldt: tirs 5. jan 2010 18:41
14
Postnummer: 3630 Jægerspris
Saltvand siden?: 2002

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af trine... »

Tror vist bare at vi kan konstatere at A'et i ADHD sagtens kunne stå for Aquarium ;-)
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1692
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af ttkthomsen »

Enig i det meste skrevne omkring FB og mangel på søge funktion gør det helt håbløst at finde et indlæg igen.

Omvendt er det meget nemt med billeder på Fb her er det lidt mere bøvlet på forum og så er jeg altså fan af “syntes godt om knappen”. F.eks oprettede jeg en tråd omkring baktier hvor både Trine/Joel kom men nogle rigtig fine betragtninger det samme gjorde Erik. Jeg var stået af forlængst, men der kunne det være fedt med en “tak fordi du deler/bruger tid på at svare knap som f.eks syntes godt om. Så ved personen der har brugt tid på at skrive et svar at man trods alt har læst det.

Så ville mod argumenter være, men det kan du jo bare skrive, men der er det altså vare nemmer med en knap til at afrunde en debat.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Carsten »

ttkthomsen skrev:Enig i det meste skrevne omkring FB og mangel på søge funktion gør det helt håbløst at finde et indlæg igen.

Omvendt er det meget nemt med billeder på Fb her er det lidt mere bøvlet på forum og så er jeg altså fan af “syntes godt om knappen”. F.eks oprettede jeg en tråd omkring baktier hvor både Trine/Joel kom men nogle rigtig fine betragtninger det samme gjorde Erik. Jeg var stået af forlængst, men der kunne det være fedt med en “tak fordi du deler/bruger tid på at svare knap som f.eks syntes godt om. Så ved personen der har brugt tid på at skrive et svar at man trods alt har læst det.

Så ville mod argumenter være, men det kan du jo bare skrive, men der er det altså vare nemmer med en knap til at afrunde en debat.

Enig med dig om den "like" knap.
Man behøver jo ikke at have en kommentar til tråden/indlægget, så det vil virke mindre forstyrrende i tråden hvis urelevante indlæg kan undgåes.
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4007
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Engelquist »

Carsten skrev:
ttkthomsen skrev:Enig i det meste skrevne omkring FB og mangel på søge funktion gør det helt håbløst at finde et indlæg igen.

Omvendt er det meget nemt med billeder på Fb her er det lidt mere bøvlet på forum og så er jeg altså fan af “syntes godt om knappen”. F.eks oprettede jeg en tråd omkring baktier hvor både Trine/Joel kom men nogle rigtig fine betragtninger det samme gjorde Erik. Jeg var stået af forlængst, men der kunne det være fedt med en “tak fordi du deler/bruger tid på at svare knap som f.eks syntes godt om. Så ved personen der har brugt tid på at skrive et svar at man trods alt har læst det.

Så ville mod argumenter være, men det kan du jo bare skrive, men der er det altså vare nemmer med en knap til at afrunde en debat.

Enig med dig om den "like" knap.
Man behøver jo ikke at have en kommentar til tråden/indlægget, så det vil virke mindre forstyrrende i tråden hvis urelevante indlæg kan undgåes.
Jeg har faktisk foreslået Erik en "likeknap" tidligere... Bringer det lige på banen igen
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af tim_rn »

ttkthomsen skrev:Enig i det meste skrevne omkring FB og mangel på søge funktion gør det helt håbløst at finde et indlæg igen.
Der er søgefunktioner i grupper. Eks. desktopversionen af Facebook (jeg har ikke lige appen, men mon ikke..). Trykker du på en gruppe er der et søgefelt under menuerne. Det er ganske let at søge og finde, især hvis du vil lede efter en bestemt persons indlæg eller et produkt som folk taler om. Men det forklarer selvfølgelig meget godt hvorfor folk ikke bruger den, hvis der er flere der ikke ved hvor den er.

Det er altid det første jeg gør inden at lave et indlæg på Fb. Hvilket har resulteret i, at jeg har lavet 0 indlæg i FB grupperne. De simple spørgsmål jeg har er der sgu svaret på før. ;)
Senest rettet af tim_rn man 5. mar 2018 16:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3791
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af crazy seahorse »

Engelquist skrev:
Carsten skrev:
ttkthomsen skrev:Enig i det meste skrevne omkring FB og mangel på søge funktion gør det helt håbløst at finde et indlæg igen.

Omvendt er det meget nemt med billeder på Fb her er det lidt mere bøvlet på forum og så er jeg altså fan af “syntes godt om knappen”. F.eks oprettede jeg en tråd omkring baktier hvor både Trine/Joel kom men nogle rigtig fine betragtninger det samme gjorde Erik. Jeg var stået af forlængst, men der kunne det være fedt med en “tak fordi du deler/bruger tid på at svare knap som f.eks syntes godt om. Så ved personen der har brugt tid på at skrive et svar at man trods alt har læst det.

Så ville mod argumenter være, men det kan du jo bare skrive, men der er det altså vare nemmer med en knap til at afrunde en debat.

Enig med dig om den "like" knap.
Man behøver jo ikke at have en kommentar til tråden/indlægget, så det vil virke mindre forstyrrende i tråden hvis urelevante indlæg kan undgåes.
Jeg har faktisk foreslået Erik en "likeknap" tidligere... Bringer det lige på banen igen
Det ville være en rigtig god idé.
På Reef2Reef er der sådan en funktion. Her kan man oven i købet se, hvem der har liket. Det ville være rigtig godt her også.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4663
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Anders månsson »

En like knap ville være godt
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3573
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Tykki »

Hvor latterligt! Hvorfor? Kh en gammel nar.
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af PederP »

Tykki skrev:Hvor latterligt! Hvorfor? Kh en gammel nar.
"Like" :GO
Brugeravatar
bima
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons 16. feb 2011 19:30
13
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: 9800 Hjørring

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af bima »

Tykki skrev:Hvor latterligt! Hvorfor? Kh en gammel nar.
få nu bare uploaded et par billeder af de fisk du skriver du har tilsalg.
Så vil jeg like dem helt vildt :GO
Mvh Henning Schneider

518 liters hjørneakvarie viewtopic.php?f=94&t=45569
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4007
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Engelquist »

Tykki skrev:Hvor latterligt! Hvorfor? Kh en gammel nar.
Hvorfor tænker jeg på en af de gamle brokkehoveder på balkonen i Muppetshow? :T
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3573
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Saltvandsákvariet gruppe på FB

Indlæg af Tykki »

Ha, i kan rende mig!! Kom og hent dem Henning !
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"