"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nybegynder søger hjælp dyp coral

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Mås
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 3. jun 2017 17:17
6
Postnummer: 8544 Mørke
Saltvand siden?: 2017

Nybegynder søger hjælp dyp coral

Indlæg af Mås »

Hej. Er her nogen som ved hvor jeg kan få fat i noget til at dyppe mine coraller i her i Jylland . Blev svigtet af oceanreef og nu står jeg med en masse koraller og ikke noget at dyppe med
Skulle helst have noget idag. Så hvis i kender en privat sælger eller en anden løsning så hver rar at sige hvor. . Har haft tak i oceanreef og styr på dyr og tropeland uden held.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Nybegynder søger hjælp dyp coral

Indlæg af Carsten »

Hvorfor haster det pludselig så meget?


Brugeravatar
kalmar
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 271
Tilmeldt: man 3. apr 2017 21:47
6
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2017

Re: Nybegynder søger hjælp dyp coral

Indlæg af kalmar »

Flemming / koralfarmen.dk har det, men så skal det sendes og så får du det alligevel ikke idag.


Lars
Red Sea Reefer 350, Razor R420R 300W 16K, Red Dragon Mini 2500, Tunze cirkulation, BK180 skummer, GHL Profilux 3.1ex, GHL Doser 2
Mås
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 3. jun 2017 17:17
6
Postnummer: 8544 Mørke
Saltvand siden?: 2017

Re: Nybegynder søger hjælp dyp coral

Indlæg af Mås »

fik en foræret en spand fuld af koraller i søndags og har ikke noget sted at opbevare dem ud over akvariet, så då de har været i spanden indtil i aften. fandt en gut i galten, og betalte en voldsom over pris :,-( men nu er jeg da sikker. forhåbentlig. han havde ellers en hjemmeside og alt mulig havde bare ikke lige set at han to det dobbelte af hvad alle andre steder gør for samme produkt


Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Nybegynder søger hjælp dyp coral

Indlæg af Lord Mike »

Mås skrev:fik en foræret en spand fuld af koraller i søndags og har ikke noget sted at opbevare dem ud over akvariet, så då de har været i spanden indtil i aften. fandt en gut i galten, og betalte en voldsom over pris :,-( men nu er jeg da sikker. forhåbentlig. han havde ellers en hjemmeside og alt mulig havde bare ikke lige set at han to det dobbelte af hvad alle andre steder gør for samme produkt
Hvis man har fået en spand med koraller så burde lidt overpris på coral-dyp være til at leve med...


Mås
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 3. jun 2017 17:17
6
Postnummer: 8544 Mørke
Saltvand siden?: 2017

Re: Nybegynder søger hjælp dyp coral

Indlæg af Mås »

ikke hvis man har fået den fordi man var en fattigrøv. og lidt over pris, hvis man tager forgæves kørsel til horsens med skal du ligge lidt over 200kr oven i.


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"