"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

OZON

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Stubbe
Reactions:

OZON

Indlæg af Stubbe »

Hej
Jeg har lige fået en Ozon boks på mit akvarie. vil høre hvad i andre mener. jeg syntes at jeg kan se allerede efter en dag at mine koraller ligesom springer mere ud. bla. mine fungia. Vil også gerne høre jeres erfaring om at bruge Ozon i akvariet.

Med venlig hilsen Jan stubbe.


Brugeravatar
mads-fisk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3794
Tilmeldt: tors 29. jul 2004 23:28
19
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
Kontakt:

Indlæg af mads-fisk »

Har en osmolator liggende, men bruger den ikke, for har ikke lige fået nogen lufttørrer til den... :-/ måler du for redox...? For har jo også hørt at Det er svært at vurdere hvor meget ozon man skal bruge, hvis man ikke har nogen redox måler... og hvor mange l/t. luft bruger du på den og hvad er modellen...?

Sorry jeg egentlig begynder at spørge, ud fra dit spørgsmål, men ville bare gerne lige hører dig..x


-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Stubbe
Reactions:

Indlæg af Stubbe »

Jeg har et 8w ozonrør som er blevet byttet ind i sådan en "UV boks man kan købe tilhavedammen. min ozonboks er tændt når mine HQI er tænt. og den er sat sammen med suget på min skummer, så den suger ozonen ind i skummeren. jeg kan klart se og mærke foreskel. vandet er blevet meget klarer. og mine koraller springer mere ud. bla. kommer tentaklerne mere frem på mine acropora.
Hilsen Jan Stubbe


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"