"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

køb i USA

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
kaos
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 12. feb 2005 22:16
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: midt jyland/hedensted

Indlæg af kaos »

ja det håber jeg så jeg også er næste gang! er ved at undersøge hvad det vil koste at få noget hjem fra japan! som er nyt! så det bliver nok sværer! men det må tiden vise

kaos
Brugeravatar
jakobvillien
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1204
Tilmeldt: tors 24. feb 2005 20:53
19
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af jakobvillien »

Normalt er japansk og generelt asiatisk markeder lettere at importere fra. Du skal jo tænke på at det er danske instanser der fortolder, så selvom der lovmæssigt skal told på, er de ofte langt mere afslappede med import fra Japan. Men lad det komme an på en prøve :)
Brugeravatar
kaos
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 196
Tilmeldt: lør 12. feb 2005 22:16
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: midt jyland/hedensted

Indlæg af kaos »

MCer det er en sport som cross bare i længre tid (enduro) og med nr plader et løb varer mellem 3,5 til 12 timer

kaos
Aske_l
Reactions:

Indlæg af Aske_l »

Nu har jeg ikke lige læst alle de svar der er blevet givet da det var en god del så det kan godt være at det jeg siger er blevet sagt. Men anyways. Jeg har i hvert tilfælde købt mange forskellige ting hjem fra nettet og jeg ved at forretningen har temmelig meget indflydelse på om der kommer told på varen eller ej. Alt jeg har købt over amazon.com er der kommet told på (og det er mange ting) mens jeg ofte har købt tøj i usa fra forskellige forretninger hvor der kun én gang er kommet told på. Dette skyldes at de forretninger, hvor jeg ikke har fået told på, pakker pakken uden at skrive noget uden på, hvorimod amazon.com sætter en faktura uden på pakken. Hvis du vil være sikker (99%) på at du ikke får told på din vare er der et par ting du kan bede afsenderen om at gøre: du skal bede afsenderen pakke pakken i en kasse hvor afsenderstedet er en addresse uden et firmanavn. Og du skal beder afsenderen om at skrive addressen på pakken i hånden. (dette er nogle råd jeg har fået af en kammerat der køber alskens ting over nettet).

Håber ikke at jeg har plabret for meget. :lol:

Mvh. Aske Lassen
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Velkommen til siden Aske og tak for det lille tip, det lyder som en god ide ;)
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Gedemeister
Reactions:

Indlæg af Gedemeister »

220 til 110 volt omformer (og vice versa)

http://www.keycard.dk/shop/xbox/andet/2 ... 0w_da.html
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"