"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

DSB bytte

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

DSB bytte

Indlæg af Brian »

Hejsa

Jeg ved der er en del af os som kører med DSB - deep sand bed, eller noget der ligner. Så på reefcentral at man havde haft en dsb-bytning, det vil sige at man sendte en hvis mængde af sit sand fuld af lækre kryp rundt til hinanden.
Jeg har selv en ca. 8 cm dsb der myldre med kryb, snegle og orme. Hvis der var nogle som kunne tænke sig at bytte lidt for enten at måske få nye kryb eller blot pode sin egen skal de bare sige til - så kan vi bytte lidt sand !!
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Refling
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
Indlæg: 39
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 15:53
19
Postnummer: 2660 Brøndby Strand
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: Brøndby

Indlæg af Refling »

Hej Brian

Jeg er faktisk på jagt efter podning af mit nystartede akvarie som kører med DSB. Jeg ville utrolig gerne bytte lidt sand, mit er dog helt uden liv :(. Ellers vil jeg meget gerne betale for lidt sand og porto for at sende det. Jeg er lidt desperat, jeg har købt nogle levende sten men det ser ikke ud til at de indeholder meget liv, har ikke kunne observere et eneste dyr på trods af at jeg har ledt med en lygte om natten :(.

/Refling
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Hvad for noget sand er det som du har købt ??

Om ikke andet så har jeg rigeligt i min balje så jeg kan sagtens sende dig et læs. Du kan få det gratis bare du betaler portoen...skal jo hjælpe et nystartet :D
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"