"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Akvarister nær Hirtshals/hjørring

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
AllanH
Reactions:

Akvarister nær Hirtshals/hjørring

Indlæg af AllanH »

Hej..

Jeg studerer meget i salt akvarier, da jeg finder det meget facinerende og spændende.. så derfor tænker jeg på om der skulle være nogen her i nærheden som kunne vise mig sit akvarie.. har fundet

kim puk

fra hirtshals som jeg gerne lige vil i kontakt med.. hvis han ser dette og gider skrive til mig..


- Allan


Kim puk
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 76
Tilmeldt: lør 29. maj 2004 21:33
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: hirtshals

Indlæg af Kim puk »

hej allan
du kan bare sende dit tlf nummer til mig så aftaler vi lige en dag du kan komme og se min balje.Der er også martin fra tornby han har et 720 med salt hans kan du sikkert også få lov at se

kim


mvh kim
900Liter med 660Liter sump og refugium 2stk 400w hqi og 2stk 80wt5 5000L retur 1stk 12000L og 1stk 7000L tunze med controller
AllanH
Reactions:

Indlæg af AllanH »

okay kim.. det er bare i orden.. mit nummer er 51883524 kan kontaktes alle dage efter 13.25 og sms kan klares hele dagen :) vil se op til at komme og se dit akvarie..


AllanH
Reactions:

Indlæg af AllanH »

kimjessen skrev:struer er også en mulig hed....
Det er det da :) har familie nær struer.. så det kan vi da se på en dag jeg kommer forbi :)

skal have alt den inspiration jeg kan få..


Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Du er også velkommen i Horsens hvis du en dag skulle forvilde dig så langt ud ;)


Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
AllanH
Reactions:

Indlæg af AllanH »

Horsens er ikke så tit jeg kommer forbi :P men tager pænt imod invitationen.. hvis jeg en da g skulle komme forbi :)


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"