"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Akvarie fremvisning

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
mads-fisk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3794
Tilmeldt: tors 29. jul 2004 23:28
19
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
Kontakt:

Indlæg af mads-fisk »

Ja undskyld jeg melder så sent ud, men er der mulighed for jeg kan kører med en af jer andre, når vi kører rundt til de forskellige stedder...? Jeg kommer selv ud til DecOcean, men når vi så tager videre rundt, ville det være fedt hvis jeg kunne komme til at kører med en af jer andre, da jeg ellers desværre må melde pas...
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Vi kommer 4 i en bil men hvordan det lige kommer til at forløbe ved jeg ikke... Carsten kommer jo nok også der ud....
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
mads-fisk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3794
Tilmeldt: tors 29. jul 2004 23:28
19
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
Kontakt:

Indlæg af mads-fisk »

Det synes jeg da godt nok var en succes, som skal gentages...! Næste gang skal det måske bare være på et tidspunkt, hvor butikkerne lige har fået lidt flere ting hjem, men en kanon tur...!

Og tak til Carsten for vi måtte se dit smukke akvarium...!
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Brugeravatar
malawifisk
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 216
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 17:27
19
Postnummer: 8464 Galten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Danmark, Jylland, v. Århus
Kontakt:

Jydernes rundtur i det Sjællandske

Indlæg af malawifisk »

DET må jeg sige, hvilken tur og hvilken flad pengepung, efter besøg i alle de overdådige butikker som "jo ikke havde noget hjemme". Det var en fed guidet tur vi var på, og et smukt akvarie vi så til sidst. Tak til Carsten for den service du har ydet os jyder skal lyde fra mig.

Ps. jeg kan ikke vente til lyset tænder i dag..........
:D

Hilsen
Martin
soeren_damgaard
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 163
Tilmeldt: ons 2. jun 2004 09:35
19
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Stoholm

Indlæg af soeren_damgaard »

godmorgen.
Det var bare en rigtig hyggelig tur. Ikke bare spændende at se akvarier og butikker, men også at se ansigterne på nogle af dem som vi skriver med hele tiden :)

Malawi: ja JEG har ikke kunnet vente til lyset blev tændt, så jeg har smug-tændt det her til morgen :) Pungen er tømt, og foret indvendigt er pantsat ;) hehe.

Carstenh: ja, tak for den guidede tur rundt i kbh og for at ville bruge en hel formiddag/eftermiddag på at vise os rundt til alt det som du kender i forvejen. Du har bare et super flot akvarie.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4645
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Anders månsson »

det var da godt I havde en go tur!
Jeg ville også gerne have mødt jer jyder, men var ikke hjemme og mit saltvandsakvarie kommer først op til næste weeekend!

Jeg vil super gerne se billeder af alt det nye i har ankaffet jer, kan det lade sig gøre???
soeren_damgaard
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 163
Tilmeldt: ons 2. jun 2004 09:35
19
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Stoholm

Indlæg af soeren_damgaard »

Den søpølse jeg købte, har en hvid krabbe med sorte prikker inde i munden, og det ser ud som om de samarbejder om maden der kommer indenbords ?? Har I oplevet det ? Muligvis et symbiose!! Jeg vil forsøge at tage lidt billeder.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Brugeravatar
Søren Ravn
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 283
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 10:16
19
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Søren Ravn »

Kanon tur!

Går også og venter på at lyset tænder.

Og tak til carsten for den fine tur rundt i byen.

Søren Ravn
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Ja rigtig fin dag rundt i det københavnske saltvands miljø :D

Ja trods lift "tomme" butikker er det da vist afligevel lykkedes os alle sammen at handle lidt her og der.

Og ja tak til 2x Carsten for henholdsvis god tur rundt, akvariefremvisning og fragment salg i stor stil ;)

Hvornår skal vi afsted igen ??? Hehe
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Carstenh
Reactions:

Indlæg af Carstenh »

Det var sku da hyggeligt i går :D
Virkede også som om i var nogelunde tilfredse med udvalget, men kunne være sjovt hvis i kiggede over igen når der var fyldt godt op.
Brugeravatar
mads-fisk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3794
Tilmeldt: tors 29. jul 2004 23:28
19
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
Kontakt:

Indlæg af mads-fisk »

Anders<< Der bliver taget flere billeder senere, når tingene lige har vænnet sig lidt til der nye forhold, men på forside-billedet som blev taget en time efter tingene blev sluppet ud igår kan du da se de nye ting jeg købte (hvidbrystet kirurg og en rød søfjer, som sidder på en sten ovre i venstre side) Med forside-billedet mener jeg forresten det billede du kan se på min forside ( http://www.saltvandsakvarium.dk/ )
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Anders månsson skrev: Jeg vil super gerne se billeder af alt det nye i har ankaffet jer, kan det lade sig gøre???
Jeg har uploadet billeder af det nye som jeg har købt i galleriet - se selv de nyeste billeder :wink:
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"