"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Akvarium på minireef.dk

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Esben
Reactions:

Akvarium på minireef.dk

Indlæg af Esben »

Hej med jer,

hvis nogen af jer kunne tænke sig at få sit akvarium på http://www.minireef.dk

Så send os en mail på info@minireef.dk med lidt billeder og lidt tekst om akvariet og hvilken teknik i bruger.

mange hilsner
Team Minireef.dk


Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Skulle i ikke starte med at opdatere folkene bag minireef`s egne akvarier, Kenneth og Franks passer da vist ikke helt med deres nuværende :D ;)

Og så måske lave billederne af akvarierne i en sådan størrelse at man kan se om det er en knallert eller en fisk der er på billedet - de er jo ikke meget større end de thumbnails man klikker på :D

Et par eksempler :

Billede

Billede

Jeg stiller gerne op og smider lige en mail en af dagene med lidt sager ;)


Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Esben
Reactions:

Indlæg af Esben »

Hej Brian,

jo, Kennet er ved at lave noget med de billeder.

Jeg skal også op her i påsken, hvis at det passer herrene fra Randers og have taget et par billeder af deres nye akvarier :)

mvh
Esben


Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Det lyder fint det glæder jeg mig til at se ;) Har også smidt lidt afsted til jer !

Hvad med dig selv - er du kommet videre med dine saltvandsplaner eller er du gået i stå igen i en spand cichlider :D :D


Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Esben
Reactions:

Indlæg af Esben »

He he..nej der er skam sket lidt, jeg har fået lavet et 250 l. AkvaStabil med overløb som jeg skal ned og hente på mit arbejde, så jeg starter stille og roligt ud med den størrelse..ellers har jeg bare lidt fisk og koraller i et 100 l. :)

mvh
Esben :)


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"